Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik hou wel van een avondje goed drinken. Nou ben ik afgelopen 2 weken niet harder gegaan dan ik normaal ga. Maar nou hebben ik en een vriendin van mij last van fluxziekte ( zoek dit op of Google als je meer info wil ). Mijn vriendin is naar de dokter gegaan en heeft maagbeschermers gekregen. Nou hebben wij een festival volgend weekend en waren van plan XTC te gebruiken. Heeft iemand ervaring of weet iemand of dit een probleem is en/of veilig. Vriendelijke groet."
"Jaa. Ik weet dat de alcohol een deel speelt in de oorzaak. Ik ben daarom ook van plan niet meer te gaan drinken tot na het festival. Ik ben ook nog niet naar de dokter gegaan. Mijn klachten zijn niet zo sterk. En ik merk het eigenlijk nooit. Ik heb op internet gelezen dat er meerderen dingen zijn die het veroorzaken. Dus ik ga dat gewoon zo veel mogelijk minderen. Mijn vriendin aan de andere hand had echt last van steken in der maag. En daarom nu aan de medicatie zit."
"Dat zou best kunnen dat het maagzuurremmers zijn. Ik was er niet bij toen ze naar de dokter ging en ze wist ook niet wat de dokter het nou noemde. Maar in het algemeen zou dat soort medicatie te combineren zijn met xtc"