Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Laatste Rohikaan zei: @Jopiekrekel Hm dat komt nog wel als je het lang genoeg uithoudt. 😜 Bij ons was op gegeven moment de after belangrijker/leuker dan het feest hehe En ontopic: Snap je gedachtegang dat Ahdhdrs amfetamine krijgen als medicatie maar is (als het goed is) wel piecie verschil in de hoeveelheid werkzame amf die je binnen krijgt. Ik wil wel met je wedden: ik wed dat jij je absoluut niet kunt focussen na goed bergje pep 😜 Quantity is key. Vaak zo bij niet lichaamseigen stoffen overigens.. Klik om te vergroten... Haha ja ik vond de afters ook leuker dan t feest na een tijdje. Nu heb ik een kleine en ben ik inmiddels echt heel erg aan mijn slaap gehecht 😆. No more speed for me!"
"Zaterdag heb ik voor het eerst sinds een jaar weer eens Mdma gedaan. Toch ben ik benieuwd of jullie mij kunnen adviseren over de juiste dosis nav mijn ervaring. Ik denk toch dat ik het niet helemaal juist doe, ondanks dat het heel tof was. Extra info: - ben een vrouw van ongeveer 56 kilo. - redelijk wat ervaring met drugs (speed en xtc) zowel thuis als op een festival. - Mdma is getest bij het lab op 75 % - Word altijd erg snel misselijk van xtc/mdma. Bij een grotere hoeveelheid in 1 keer ga ik gelijk overgeven. - ik heb adhd Hoe was het zaterdag? Ik had 80 mg afgewogen en meegenomen. Precies 1,5 x lichaamsgewicht. Bij binnenkomt op het feest 2 likjes genomen (16.00 uur). Na +- 30 min werden mijn benen zwaar, wilde ik zitten en had ik een zwaar gevoel in mijn lijf haha. Ik voelde me overigens wel prima. Staan vond ik een vervelende opgave. Even gaan zitten en wat mensen gekeken. Rond 17.30 opnieuw een wat grotere lik. Mezelf verplicht te staan en na wat leuke praatjes gehad te hebben, was het heel leuk. Daarna nog 2 of 3 keer na een uur een likje erbij gedaan. Toch bleef ik de rest van het feest voornamelijk zin hebben om te zitten. Ik zag er ook echt niet uit. Wegdraaiende ogen, mondhoeken helemaal strak naar beneden. Maar voelde me wel gewoon prima. De muziek was heerlijk en ik had zin om te praten en aan een vape te lurken haha. Het laatste uur werd ik ook ineens misselijk en moest ik overgeven. Daarna was het direct weer goed. Zou dit te maken hebben met meerdere keren doseren of is dit gewoon de uitwerking op mij inmiddels? Van de 80 mg zit er nu nog zeker 30 in het zakje. Dus overdosering kan het niet geweest zijn.."
"ljuv zei: Ohhhhhhh wacht heul ffkes, je had dit in totaal bij je en DAAR was maar 50 van opgegaan… Dan istie wel wat lastiger ja. Dan misschien toch een volgende keer bij max 2 innames houden? Klik om te vergroten... Ja klopt inderdaad! Ik had maar 80 bij mij. Express zo gedaan, zodat ik zou weten wanneer ik genoeg zou hebben gehad.. Maar inderdaad wat jij zegt beter 2 x nemen. Misschien was mijn eerste dosis te licht en daarna een beetje het verdwaasde gevoel steeds gaan verlengen.."
"Ergens lijkt het me ook heftig om dan in 1 keer te pakken, wat ik nu ongeveer over de avond nam.. Lijkt me heel heftig, aangezien ik nu al zo heftig reageer?"
"Hoi allemaal, zaterdag had ik na drie jaar weer een keer mdma geprobeerd. Het was vreselijk koud en ik nam denk ik voor het mooie net te weinig om echt veel te voelen. Nou moet ik zeggen dat ik nooit echt het love gevoel krijg, waarschijnlijk door mijn adhd?! Ik was heel het feest redelijk helder, wel lekker in mijn eigen wereld. En ik nam steeds denk ik ongeveer 20 mg bij om de anderhalf uur. Ik weet dat de meningen om het forum daarover verdeeld zijn, maar in een keer een grote hoeveelheid kickt er bij mij zo hard in dat ik de rest van de avond wil liggen en/of ik ben misselijk. Ik had een halve gram bij me en daar zit nu nog wat van in, hebben we met zijn vieren heel de dag mee gedaan. Waarvan de mannen echt grote likken namen en ik en mijn vriendin steeds mini likjes haha. Nu is het zo dat ik toen ik in de taxi naar huis kwam me ineens heeeel vaag voelde. Mijn ogen rolden uit mijn hoofd en ik zat mega te klapperen. Ik werd ook ineens misselijk en moest overgeven. Eenmaal buiten ging het weer even prima en toen ik thuis was gebeurde er weer hetzelfde. Na een half uurtje was ik het zat dat mijn ogen zo rolden, dus ben ik maar gaan slapen 😂. Opzich was het niet vervelend hoor, maar vraag me toch af. Zou dit door de warmte kunnen komen? Het heeft immers heel de dag geregend en was buiten ongeveer 12 graden. Teveel gedoseerd lijkt me sterk aangezien er gezien de hoeveelheid wat over is echt maximaal 150 is genomen en dat is dan ruim ingeschat (ik weet dat speculeren niet is toegestaan, maar het leek me toch belangrijk om te vermelden wat het ongeveer is geweest). Ik hoor graag van jullie!"
"Hallo allemaal, Ik vroeg me af of hier meer mensen zijn met adhd die wel eens mdma gebruiken. Zelf heb ik alleen tijdens de eerste drie keer gebruik kunnen dansen en mij energiek gevoeld. Alle keren erna werd ik vrij loom, benen aan de grond geplakt, lopen was een enorme opgave. Ik heb nu al een flinke tijd niet gebruikt (3 jaar). Maar daarvoor deed ik het ook hooguit 1 keer in de 5 maanden, dus aan tolerantie kan het niet liggen. Ook qua hoeveelheid lette ik altijd goed op de aanbevolen hoeveelheden. Hopelijk zijn hier tips en tricks om mijzelf weer wat gezellig te maken op een feest. Op speed reageer ik top, maar ik heb geen zin meer in die nacht erna haha."
"PsyTekz zei: Simpel. Je had gewoon teveel op. Als je ogen wegdraaien en je mega gaat klapperen zit je al goed over de normale dosis. Als je nog een beetje over hebt van een halve gram mdma heb je goed gesmult. Van 50 mg of iets erboven ga je echt niets kotsmisselijk worde en heel de avond liggen. Ga op een weegschaal staan en neem 1mg/kg en neem maximum de helft bij. Met telkens 20mg stapel je meer en meer en kom je toch op dat punt dat je een ongezonde dosis mdma op hebt. Klik om te vergroten... Dank voor je reactie. Misschien heb ik het verkeerd verwoord. We hebben met 4 man van een halve gram genomen. Waarvan de twee mannen 4 x een grote lik hebben genomen. En wij als meiden steeds muizen beetjes. Ik weet dat je moet afwegen etc, maar dat hebben we helaas niet gedaan stom achteraf. Wel een leer voor de volgende keer! Maar heel ongezond zal deze hoeveelheid niet zijn geweest met vier man? Kan me gewoon niet voorstellen dat dit veel meer 120 mg is geweest."
"StraatPiraat zei: ik vond xtc na de eerste paar keer opzich al de magie verliezen, maar meestal wanneer je er loom van word heb je te hoog gedoseerd. Nou moet ik zeggen, als ik uberhaupt echt wat wil voelen van xtc moet ik een dosis nemen waarop de bodyload niet afweegt tegen de effecten. als je echt hetzelfde doseert en je aan de richtlijnen houd qua tijd tussen gebruik zou het kunnen dat je misschien andere pillen hebt? of gewoon in een andere mindset zit wanneer je gebruiikt Klik om te vergroten... Ja misschien ligt het aan de mindset. Daar kan ik nog wel aan gaan werken. Dosis is echt netjes geweest altijd. Heb echt van alles geprobeerd, te veel (niet slim uiteraard, in thuissetting), te weinig. 1,5 keer lichaamsgewicht. Dit was voornamelijk met pillen. Helaas moet ik van pillen moet ik overgeven, dus ik neem liever mdma. Wat zou jij aanraden als eerste dosis? Ik ben vrouw en weeg 58 kg. Is wel lastiger te doseren natuurlijk."
"N3K0 zei: Als ik alleen MDMA gebruikt en verder niks anders en niet bij pak enzo voel ik me aan het einde moe en loom. Lijf is op en tijd omte slapen🤣 (Kheb ADD maar denk niet dat dat er iets mee te maken heeft) (Ik word wel van Ritalin moe ) En ja met hoge dosering is het meer weg zijn (niet kunnen lopen en alles is meer een opgave) zijn ipv lekker energiek dansen Klik om te vergroten... Heb je er tussendoor geen last van een loom gevoel?"
"kipzonderkopzoektkop zei: Ik heb zelf geen ADHD, maar ik heb wel getript een aantal keer met iemand die dit wel heeft. Bevindingen zijn natuurlijk verschillend per persoon, maar dit waren de bevindingen na een aantal trips: Lagere dosis werkte vaak beter bij die persoon. Kwartjes en zwakkere pillen (140mg) gingen vaak beter dan sterkere pillen of meer in een keer nemen. De trip viel beter als hij in kwartjes was gefaseerd. Hierbij moet je doen: Eerste kwartje nemen, en dan minimaal 2uur wachten. Na minimaal 2 uur kan je wat bijnemen. Tweede kwartje neem je dus na 2 uur. Hierna wacht je minimaal 1,5 uur. Indien je je goed voelt kan je nog een derde kwartje nemen. Hierna wacht je weer minimaal 1,5 uur. Ik zou je afraden om het laatste kwartje te nemen, maar indien je echt lekker gaat kan je het laatste kwartje dan innemen. De trips die thuis plaats vonden waren vaak erg heftig, en resulteerde in de persoon die continu moest lopen om niet in een angstcyclus te vallen. De trips die op een festival plaats vonden waren vaak erg leuk, mits er in kwartjes genomen was en de pil niet te sterk was. De persoon gebruikte medicatie. Voor de veiligheid was deze medicatie afgebouwd ongeveer 3-4 weken voor de trip, deels omdat het een gevaarlijke combinatie was om MDMA met de medicatie te gebruiken. Ik zou je willen aanraden om een keertje wat te minderen in je gebruik, dus kwartjes nemen en een zwakke pil proberen te vinden (mogelijk je lichaamsgewicht in . In mijn anekdotische ervaring levert dit een goede ervaring op, maar nogmaals, elke trip en elke persoon is anders. Als laatste: gebruik je medicatie voor je ADHD, of voor iets anders? Praat hier dan over met een huisarts, dat valt onder beroepsgeheim. Sommige medicatie kan een dempend effect hebben op een MDMA trip, of zelfs ronduit gevaarlijk zijn. Deze kunnen je dan hier over informeren. Hoop dat je alsnog kan genieten van MDMA in de toekomst! Klik om te vergroten... Thanks voor je bericht! Ik gebruik geen medicatie op het moment. Ik ben eigenwijs en vind het troep (lekker hypocriet). De kwartjes zijn inderdaad een goed idee! Ik dacht nu voor komend festival weer een keer mdma te proberen. Van xtc moet ik altijd kotsen haha en dat slaat altijd zo mega hard in."