Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het 2 weekjes geleden gehad...nachie doorgehaald en hele tijd in zelfde houding( met benen over elkaar) gezeten. Kon dag erna niet eens normaal lopen, net of mn voet verdoofd was. Toen ben ik 2 dagen later toch maar ff langs de dokter gegaan en had ik een klapvoet. Erg vervelend... Werd gelukkig na een paar dagen minder. Nu moet ik over 2 weken naar de neuroloog. maar het is nu helemaal over dus ik weet niet of ik wel moet gaan..."
"Hallo allemaal, Ik heb vandaag 2 ritalin pillen gekregen van iemand. Nu heb ik deze fijngeprakt en opgesnoven, alleen ik heb er helemaal niks van gemerkt! Het was de eerste keer trouwens. Was het misschien te weinig? Heb er totaal geen idee van... Alvast bedankt voor het antwoorden! Gr. Jolanda"
"Bedankt voor jullie antwoorden! Speed gebruik ik wel vaker en weet ook dat het zon beetje hetzelfde effect moet geven. Maar heb er echt totaal niks van gemerkt. Was dus een beetje een teleurstelling haha. Maar goed, voortaan hou ik t wel speed!"