Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"The act is een toeristen shop. Als je 21+ bent, kan je naar The Reafer gaan (ben ff kwijt hoe je het schrijft) Dat is een goede shop, waar je ook relax een pool balletje kan tikken. Daarnaast ga ik wel eens naar Tref, beetje oud en vies daar. Maar wel gratis internet, ps3 en xbox360."
"Vrijdagavond kwam ik van school terug en had een beetje hoofdpijn. Dus had ik na het eten 2 paracetemol genomen, savonds was ik bij een paar vrienden en had ik wat bier gedronken voordat ik ging smoken. diezelfde avond heb ik me zo kut gevoeld.. Gehoor viel weg, wat ik zag kon ik niet meer verwerken. Ben naar bed gegaan, volgende moest ik werken en voelde me nog steeds kut.. voelde me erg afwezig, mensen die naast me aant praten waren leken wel 20 meter verder te staan en ik had ernstige moeite met kijken. Zondag nog steeds niets beter en vandaag maandag nog steeds hetzelfde gevoel = Afwezig, kan me maar op 1 ding concenteren, zweverig, vergeet veel etc. etc. Erg kut, heb morgen tentamens. Maar goed, gaat dit over? Is er iets in mn hersens beschadigd ofzo?"
"ExceptionalInsight zei: Wat je beschrijft klinkt wel herkenbaar. Alleen wat jij hebt is wel een overdreven versie van die van mij. Als ik geblowd heb doet zonlicht pijn aan mn ogen zodat ik inderdaad minder goed kan zien. En wat dat mensen naast je 20 meter ver lijken betreft, dat komt een beetje door de moeite met concentreren denk ik. Ik kan rustig een half uur naar iemand luisteren zonder te weten wat hij of zij zegt. Ik hoor de woorden wel, maar ik neem de informatie dan niet op. Klik om te vergroten... Juist, dat probleem heb ik ook.. Ik ben afwezig. alleen het probleem is dat het nu bijna 3 dagen duurt.. Het is wel minder dan zaterdagavond, maar toch.."