Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb aangegeven dat ik a : 51 ben, b:nog nooit gerookt/geblowed/gedronken heb en c: pddnos heb. Misschien mogen ze dan niets meegeven met die informatie. Voel me gewoon nu een sukkel, omdat mensen die 18 zijn wel gewoon kunnen blowen en ik nog zelfs door mijn eigen angst nog zelfs op mijn eerste druppel alcohol moet wachten. Als ik gewoon gezegd had : een voorgedraaide, had er waarschijnlijk niets aan de hand geweest. Lijkt wel als je eerlijk aangeeft dat je oud bent en pddnos dat je uitgesloten word van drugs."
"Heb maar besloten het toch niet te proberen. Zelfs mijn psycholoog vind het niet slim. Ik ben de enige Nederlander die zijn hele leven nog nooit gerookt, geblowd en gedronken heeft. Mijn leven is supersaai"
"Ik heb nog nooit geblowd, ben 51, maar ben volgens coffeeshops te oud om mee te beginnen. 2 x kreeg ik geen joint mee. Ik wil een keer een joint roken, maar krijg het als enige Nederlander niet voor elkaar."
"Ik snap er ook niets van. Misschien hebben ze gewoon een lolletje gemaakt, maar ben slecht in het ontcijferen van grappen. Misschien ben ik ook gewoon te oud. Te oud voor drugs, te oud voor alcohol. Durf ook in café niet aan te geven dat ik aan mijn eerste biertje moet beginnen."