Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste Psychonauten. Ik heb een aantal dagen afgelopen nacht(woensdag avond) 5-HTP geslikt maar wil komende zaterdag 3-MMC gebruiken. Is dat gevaarlijk?"
"Beste Psychonauten, Komende Pasen heb ik een festival gepland staan. Echter heb ik een maand geleden(04-03-2023) XTC gehad, tekort geleden dus om weer drugs te nemen die op serotonine werken... Daarom zoek ik leuke drugs voor op een festival. Zelf zat ik te denken aan GHB, speed of 3MMC. Maar ik kan niet goed vinden of 3MMC nou werkt op serotonine. Ik heb na het laatste festival elke dag 5-HTP geslikt maar idk of dat echt invloed heeft op serotonine aanmaak aangezien ik hier weinig over kan vinden... Mijn vraag is zou het verstandig zijn om 3MMC te nemen of kan ik het maar beter laten staan? En zo ja hebben jullie nog andere ideeën voor drugs die niet op serotonine werken? Ik heb ervaring met: - Truffels - MDMA - Ketamine - 3MMC (1 sleutelpuntje) - Cocaine - GHB"
"Wie gaan er zondag naar 909?"
"Hi allemaal, Ik ben nieuw op het forum en heb een vraag met betrekking tot het gebruiken van LSD. Ik heb 2 jaar geleden voor het eerst MDMA gebruikt op een trance festival en vond dit zeer prettig. Nou heb ik een paar maand geleden op een feest ook weer MDMA gebruikt maar miste ik toch wel het euforische (magie) van de eerste keer... Nou zat ik er dus aan te denken om toch eens een tripper zoals LSD of 2cb te gebruiken op een festival. Zelf heb ik nog nooit andere drugs gebruikt buiten MDMA. Zou als beginner op een festival 50ug LSD leuk zijn? Of moet dit juist hoger/lager ? Setting is in een vertrouwde groep met trance muziek. Bedankt voor het meedenken!"
"Gaat iemand nog techno feest pakken met Pinksteren? Zit aan Basis Utrecht of Bloodmoon te denken"
"DjYella zei: Speedy J draait een 4 hrs set in Perron Rdam Klik om te vergroten... Nog niet eerder van gehoord maar klinkt wel vet! Moet even kijken, want mijn vrienden vinden het te langzaam. Misschien ga ik wel weer alleen. Sta je open voor een meet?"
"Gaan er mensen naar Awakenings op zondag?"
"De Dunne zei: Hilvarenbeek is voor mij ver en ken niemand daar om te crashen. Toen het nog in Spaarnwoude was kon ik altijd bij een familielid crashen in IJmuiden. 20 minuten lopen. Maar het klinkt wel als een gave nieuwe locatie. Klik om te vergroten... Voor ons is het ook te ver weg. Wij pakken een partybus wel zo lekker"
"De Dunne zei: Hilvarenbeek is voor mij ver en ken niemand daar om te crashen. Toen het nog in Spaarnwoude was kon ik altijd bij een familielid crashen in IJmuiden. 20 minuten lopen. Maar het klinkt wel als een gave nieuwe locatie. Klik om te vergroten... En maat en ik gaan met een bus van partybussen. Anders was het voor mij ook geen doen"
"Jazz35 zei: Ikke misschien! Ik heb guest list tickets voor het hele weekend. ♥️ Maar... ik weet nog niet of ik wel het hele weekend wíl. Ongelofelijk asociaal luxeprobleem.😅 Klik om te vergroten... Haha leuk! Ik ga alleen op zondag. Indira enz"