Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik zelf regelmatig 2cb, om de week sowieso wel een keer. En ik neem normaal 36mg en soms mee, dat kon ik uiteraard in het begin niet hebben. Maar ik begin mijn trip steeds meer zelf vorm te kunnen geven, ik ga misschien dit weekend wel eens kijken wat hogere dosering met mij doet (hangt er van af of ik nog veel verplichtingen krijg of niet) Dan zal ik daarna hier uiteraard uitgebreid verslag doen.. Telefoon, dat klinkt me als een fijne trip Ik heb ook wel vaak knuffelige dingen, maar kan mij ook heel best gewoon onder de mensen begeven en gewoon allerlei allerdaagse dingen JUIST wel opmerken en daar extra van genieten."