Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Op de bank gaan liggen en in je eigen geile bubbel gaan zitten als je vrouw slaapt. Kan je lekker helemaal in jezelf opgaan zonder de mening van een ander 😋"
"FredKroket zei: Drugs gebruiken tijdens werk is meestal een teken dat het niet zo goed met je gaat. Wat voor werk doe je? Klik om te vergroten... Geen probleem. Heb t gwn gepakt om wakker te blijven. Heb dit ooit 1x eerder gedaan en wou het gewoon delen haha"
"FredKroket zei: Wat voor werk doe je en hoe ga je naar je werk? Een voertuig besturen onder invloed is strafbaar en zeer gevaarlijk. Daarnaast kan je ontslagen worden als je onder invloed op je werk verschijnt en helemaal als je door blijft gebruiken tijdens je werk. Je had je beter gewoon ziek kunnen melden. Klik om te vergroten... Ik ben niet super high en al afgewerkt ! Ik reis met t ov. Bedankt voor de zorgen maar dat is bij deze niet nodig"
"Perenijsje zei: Bekijk bijlage 50868 Klik om te vergroten... Van wat ?"
"LDJ1000 zei: een beetje een late reactie maar hier is een lijstje: upper: 6-apb downer: O-DSMT disso: 2-fdck of dck psychidelica: 2-cb-fly Klik om te vergroten... Hoe was 6-apb ? en *modknip*"
"Shitzooi zei: Ik heb 2x meegemaakt onder invloed dat mannen mijn grens zijn over gegaan. De laatste keer was erger want toen heb ik letterlijk meerdere keren nee gezegd en fysiek zelfs zijn hand weg gehaald. Ik zat met een vriendin en een vriend van haar aan de GHB. Zij viel in slaap op de bank. Hij wilde bij me zitten wat ik nog wel prima vond. Van te voren gezegd dat ik niks wil doen. Toch proberen. Nee zeggen. Hand weg halen. Zei nog dat ik hem ging slaan als hij het weer probeerde. Op gegeven moment gaf ik het op? Ik ging er in mee. Nog steeds weet ik niet waarom..tijdens ook stop gezegd. Stopte hij. Wc gegaan. Kwam ee kamer weer in en hij ging verder. Toen ik dit vertelde aan die vriendin zei ze: “ja dat is ghb he kun je niks aan doen dat je dan zo veel zin krijgt en blijft proberen”.. Klik om te vergroten... Jezus, ghb of niet, dan gaat ie maar aftrekken. Heb je er spijt van? Heb je steun gevonden van je vriendin hierin.. je hebt je ook laten gaan omdat je geen zin had in het tegenstribbelen"
"Shitzooi zei: Wat ik daarbij ook wil zeggen. Ik zei in me vorige bericht ‘ging ik er in mee’ maar ik deed eigenlijk niks. Lag daar alleen maar stil. Kan ook niet begrijpen wat voor lol er dan aan is voor een man maar goed.. of dat je niet door hebt dat ik er geen lol aan vind Klik om te vergroten... Ik hoop oprecht dat je innerpeace hebt kunnen vinden. Laat jezelf nooit gebruiken door een man, je bent meer waard dan dat. En betreft je vriendin, je bent rijker geworden door haar niet meer in je leven te hebben. Kutwijf thanks voor het delen van je verhaal!"
"Shitzooi zei: Helaas niet. Me coke gebruik is na dat moment echt uit de hand gelopen. Wel bezig met hulp. En die vriendin, ja die mis ik niet. Daar ben ik heel makkelijk in. Klik om te vergroten... Ja goedzo! Blijf jezelf pushen in eigen ontwikkeling en pak de hulp die je nodig hebt. Ik persoonlijk ben de laatste tijd ook iets meer doorgeslagen met drugs maar ik laat het mijn leven niet beïnvloeden. Work hard and play harder. Ben aan t studeren en heb een goede promotie gehad op werk. Zie het als iets wat je verdiend door je prestaties!"
"Perenijsje zei: Hoe bedoel je? Klik om te vergroten... Waar ben je onschuldig op hahaha"
"Beetje 3mmc voor t rukken 😋"