Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heya! Ik heb al verschillende keren paddos gedaan en ik wil een keer salvia uitproberen. Nou hoorde ik dat je een waterpijp nodig hebt en hoorde ik ook dat je van een bierblikje iets vergelijkends kan maken. Nou vroeg ik mij af, hoe kun je van een blikje een waterpijp maken (of iets wat in principe hetzelfde doet als een waterpijp) zodat ik salvia kan roken? Een gewone pijp is voor mij overigens ook geen optie, aangezien ik die dan moet aanschaffen. Alvast bedankt! gr Joeri"
"oh dat valt inderdaad wel mee bedankt voor je reactie in ieder geval"
"ik weet inderdaad wat het met je schijnt te doen het idee dat je op 5 plekken tegelijk bent, 2D-trip, andere dimensies, één worden met de bank waar je op zit, gevoel alsof je door de tijd reist ik heb net een 5x extract gehaald, wat lichter om een keer mee te beginnen dus. ook heb ik een pijpje (van €5,00 ) gehaald ik neem aan dat je 1 potje salvia wel kan delen? lijkt me namelijk vrij veel en is het mogelijk 2x opdezelfde avond te trippen? of is dat teveel? (ivm overdosis of iets dergelijks)"
"ik kende hem ja, echter nooit de moeite genomen zo'n heel reisverslag door te lezen toch wel erg lachen"
"Bedankt voor de tips! Ik was met een vriend van me, maar we hebben beide niet veel gemerkt. Terwijl we toch flinke teugen namen. We hebben allebei zo'n 0.25 gram salvia opgerookt. Ik merkte heel even alsof er soort golf door mijn lichaam trok. Maar dat ebte gauw weer weg.. Van het sterkste tripmiddel bekend op aarde had ik toch wel iets meer verwacht. Hoop dat het volgende keer toffer wordt"
"dus volgende keer zou ik als het goed is wel vrij veel moeten merken? of is dat moeilijk te zeggen?"