Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ivm pijn kreeg ik eerst dyflonac. Hielp niet. Tramadol idem....dus toen oxcycodon. 10 mg verlengde afgifte. Per dag 2. Ben na 1 of 2 weken naar 1x p dag 10mg gegaan...en stom genoeg elke avond 1 pil. Ik dacht dan slaap ik goed en pijn vrij. Na weer een week voelde ik teveel rare dingen rond de tijs van inname en moest er ook van de orthopeed af. Ivm verslaving en wisselwerking. Ik slik ook prozac. Dus toen een week 5 mg elke avond en sinds donderdag niets meer. Nu 4e avond. Ben verschrikkelijk onrustig en kan niet slapen. Begint uur of 1800 tot 500. Vanaf uur of 5 word ik weer rustig. Ben kapot. Wanneer was dit bij jullie dat het minder werd? Gisteren was een vreselijke nacht. Zal het miss nu minder worden? Ik heb liever beetje pijn dan deze onrust. En de misselijkheid en ziek gevoel vind ik niet erg. Ik heb oxzopam ofzo. Maar wil niet weer verslaafd worden. Dan stel ik het probleem alleen maar uit. En is het normaal dat die onrust alleen is op het moment dat ik een dosis nam? En dat hele ontspannen gevoel van wegzakken in bed....voel ik nu ook rond uur of 5 a 6 uur smorgens . Heel dizzy....en sloom. Soort trans......net alsof ik dan toch een dosis genomen heb. Herkenbaar? Dank je wel."
"Sterkte!!!"