Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Loon zei: Is er iemand net als ik ook verslaafd aan oxy zonder dat je heftige pijn hebt? Ben benieuwd... Klik om te vergroten... Ik ben er gelukkig van af. Na een zware rugblessure en gebroken ribben heb ik nu officieel geen oxy meer nodig. Gelukkig maar want er ligt nog genoeg in mijn medicijnkastje om een volwassen olifant om te leggen"