#1
Is er iemand net als ik ook verslaafd aan oxy zonder dat je heftige pijn hebt? Ben benieuwd...
Plus dat door misbruik het steeds moeilijker wordt om te krijgen voor de mensen die het echt nodig hebben helaas. Maar ze zijn er nu wel voorzichtig mee. Vandaar de pijnpoli onder andere die je eraan kunnen helpen als tramadol met diclofenac , paar oude SSRI die off-label kunnen gebruikt / geprobeerd worden.Huh nee dat hoort niet hoor. Het is enkel te gebruiken bij pijnbestrijding. Lijkt me sterk dat anderen dit ook op een oneigenlijke manier gebruiken
Ik ben er gelukkig van af. Na een zware rugblessure en gebroken ribben heb ik nu officieel geen oxy meer nodig. Gelukkig maar want er ligt nog genoeg in mijn medicijnkastje om een volwassen olifant om te leggenIs er iemand net als ik ook verslaafd aan oxy zonder dat je heftige pijn hebt? Ben benieuwd...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."