Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Morgen heb ik een urine test voor het CBR vanwege GHB gebruik. Nu ben ik helaas weer terug gevallen, maar al enige tijd aan het afbouwen. Ik zit nu op 2ml elke 2 uur. Volgens mij mag ik 10 uur niet gebruikt hebben om een schoon plasje in te leveren. Kan ik vanavond om 20 uur helemaal stoppen tot morgen ochtend 9 uur? Nou niet alleen tot 9 uur, want als t kan begin ik ook niet meer! Maar in ieder geval tot 9 uur zodat ik een schone test heb? Of is dit heel gevaarlijk? Ik heb een bloeddruk meter, tot hoe hoog mag ik die evt laten oplopen? Ik ben echt klaar met die zooi en heb er veel voor over om er vanaf te zijn, desnoods maar even ziek. Maar moet niet gevaarlijk zijn. Als t toch gevaarlijk is, weet iemand dan een andere manier om de test toch goed te laten uitpakken? Zien ze bijv of t urine van een man of vrouw is bij de uitslag? Alvast bedankt"
"Hallo allemaal, Ik ben al ruim 10 jaar verslaafd aan ghb. Het begon met uitgaan, maar dan was ik maandag brak en moest naar mijn werk en dan ging ik door om het vol te houden. Ik was al jaren depressief en merkte dat ik niet meer depressief werd als ik ghb gebruikte. Maar ik had steeds meer nodig en ik snachts en sliep heel slecht. Dus toen begon mijn strijd om ervan af te komen. Detox, afkickkliniek, tijdje nuchter, weer depressief, weer terugvallen, weer detox, kliniek enz. Tot ik van jellinec baclofen voorgeschreven kreeg. Daarna was ik 2 jaar clean en niet meer depressief. Helaas is jellinec landelijk gestopt met het medicijn voorschrijven en er is geen arts die het aan me voor wil schrijven. Gevolg: alweer 2 keer teruggevallen en as week weer een kliniek in. Ik wil echt graag drugsvrij leven, maar baclofen schijnt op je gaba-receptoren te werken net als ghb en dat helpt mij dus enorm tegen mijn Depressie. Weet iemand waarom artsen zo fucking moeilijk doen over dit medicijn? En misschien een tip hoe er wel aan te komen? Het is voor mij net als ritalin voor iemand met adhd. Geen drugs, maar echt een medicijn!"
"Hoe komen jullie aan baclofen?"
"Mag ik vragen hoe je aan baclofen kwam? Het werkte bij mij nl ook perfect maar ik krijg het niet meer, daardoor nu weer teruggevallen met ghb. Maar ik wil er zsm weer mee stoppen, dus opzoek naar baclofen."
"Spyro zei: Reken maar niet op een schone test. En stoppen zo abrupt is heel gevaarlijk… Klik om te vergroten... Hoe lang moet ik clean zijn voordat de test weer schoon is?"
"Ik ben gediagnosticeerd met depressie. Vorig jaar was ik het lijden zat en heb een euthenasie verklaring aangevraagd. Echter heb ik 4 kinderen en die konden daar niet mee leven. Voor hun heb ik dus besloten toch te blijven leven, ondanks dat ik altijd verdrietig ben. Toen raakte ik verslaafd aan ghb en mijn leven had weer zin. Ik kreeg een goede baan, was vrolijk en zat super goed in mijn vel. Ik merkte wel dat ik steeds meer nodig had om me gelukkig te blijven voelen en ook snachts werd ik elke 2 uur wakker. Ik probeerde daarom steeds te stoppen om ervoor te zorgen dat ik niet steeds meer nodig had. Toen kwam ik erachter dat stoppen bijna niet meer kon. Ik heb me laten opnemen bij jellinec en daar ben ik afgekickt. Daarna was ik weer de oude ik, geen zin meer in het leven en er een einde aan willen maken. Toen ben ik toch maar weer begonnen en had me voorgenomen om het als medicijn te gebruiken en nooit meer dan 2.5ml elke 2 uur. Helaas lukte dat ook weer niet en bouwde ik weer op. Nu ben ik opnieuw gestopt maar wederom zo depressief dat ik zo niet meer wil leven. Ik voel geen enkele verbinding meer met mensen. Ik voel überhaupt niets meer. Ik ben mensen schuw en kan van niets meer genieten. Zo hoeft het leven voor mij niet meer. Heeft iemand tips?"
"Hallo, ik ben nieuw hier. Ik ben al 2 jaar verslaafd aan ghb. Ik heb detox gedaan bij jellinec maar na 9 dagen was t klaar en kreeg geen enkele nabehandeling dus na 2 weken teruggevallen. Inmiddels alweer 2 maanden aan die rotzooi. Ik heb overal spierpijn, hoort dat erbij? Ik heb morgen intake voor ggz charge in zuid afrika, is iemand hier geweest? Hoe is het en heb je er wat aan gehad? Adviseer je daarna een safe- house? Alvast bedankt"
"Ik ben al ruim een jaar best verslaafd aan ghb. De laatste weken zat ik op 7ml per 2 uur. Ik ben naar Bonaire vertrokken om af te kicken en een periode te leven zonder ghb in mijn buurt omdat het hier simpelweg niet bestaat. Nou is het probleem dat ik een mooi schema gemaakt had maar de fles ghb open gegaan is in mijn koffer. 80ml is alles wat nog over is. Ik moet dus op een veilige manier zien af te bouwen met 80ml ghb en kom van 7ml per 2 uur. Wie heeft tips?"
"Bij mij werkte baclofen echt heel goed, 4 jaar geleden gekregen via jellinec en 2 jaar clean geweest. Maar toen stopte jellinec landelijk met het voorschrijven en sinds een jaar steeds weer depressief en terugvallen. Ik snap niet dat geen enkele arts mee wil werken aan het voorschrijven van dit medicijn? Het lijkt wel goud. Weet iemand waarom geen dikke het voor wil schrijven en een manier om er wel aan te komen?"