Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik denk het eigenlijk altijd, maar zeg het nooit"
"volgens mij zijn veel en veel meer boeken onder speed geschreven.."
"word een lang boek ben ik bang.. volgens mij kan jij beter collums gaan maken.."
"lot zei: openen we een topicje: collumns van Deranged Klik om te vergroten..."
"Deranged zei: Hij is ook geniaal in awards accepteren. http://www.youtube.com/watch?v=CK_LCMsY ... %20cave%20 Klik om te vergroten... schitterent"
"Allemaal verboden.. 'T is toch jammer dat de oude politieke garde nu pas merkt dat het volk de oude politieke opvattingen niet meer steund en een regering met inventieve ideeën en 'open denkers' het land wil zien besturen. Helaas kunnen ze een open kijk op de wereld zelf niet over het hart verkrijgen en polariseren ze enkel hun 'ouderwetse' standpunten."
"Politie laat dief vijftig bananen eten NEW DELHI - De Indiase politie heeft een dief vijftig bananen laten eten om een door hem ingeslikte halsketting af te dwingen. Agenten hoopten dat de grote hoeveelheid fruit als laxeermiddel zou werken. Tevergeefs. Een hartige maaltijd van kip, rijst en brood kwam er uiteindelijk aan te pas om de gestolen gouden halsband te bevrijden. Een straatveger kreeg een dollar om het sieraad uit de ontlasting te vissen, meldde de politie zondag. De 36-jarige dief stal de ketting van ruim 750 euro zaterdag van een vrouw. Hij ontkende de beroving, maar uit een röntgenfoto bleek dat hij had gelogen."
"azgaza zei: Ik denk dat vroeg opstaan wel goed is voor ochtend mensen, en dat laat opstaan goed is voor avond mensen. Wat die onderzoeken ook beweren; ik denk dat mensen hun eigen ritme toch het beste kunnen volgen voor zo ver het mogelijk is. Klik om te vergroten... Lichamelijk het gezondst is anders als mentaal gelukkig. Ochtend mensen kunnen wel uitslapen en s'avonds langer wakker blijven.. Dit kan voor het lichaam misschien gezonder zijn, maar een echt ochtend mens zal hier uiteindelijk ongelukkiger door worden. Ongelukkigheid is enkel een psychisch probleem en hoeft niet gerelateerd te zijn aan lichamelijke kwalen. Hoewel ik zelf denk dat de emotionele gesteldheid één van de belangrijkste 'gezondheid' vind. Als een terminaal patiënt zelf de situatie accepteerd en daar zelfs zijn geluk uit weet te putten, waarom zou je hem dan als overleden beschouwen of als zielige patiënt behandelen..?"
"Waarom duwen ze hem niet gewoon een simpel laxeer pilletje naar binnen..?"
"wausie91 zei: een oppeppertje Klik om te vergroten... das speed."