Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bij deze even de farmaceutische eigenschappen van diazepam. Wat met name belangrijk is is de T1/2el (=halfwaardetijd). Feitelijk houdt dit in dat de diazepam pas op de helft vd oorspronkelijke werking is na 20/48 uur. Dit is natuurlijk (onder andere ook) afhankelijk van je tolerantie ten aanzien van benzodiazepines. Ik sluit me daarom aan bij de voorgaande. Let op met het niet te lang gebruiken van benzodiazepines. Ben zelf werkzaam in de verslavingszorg (ondanks dat ik er momenteel ook een potje van heb 😅), maar benzo’s zijn inderdaad stiekeme killers."
"Jumping Jack zei: Hoi hier lees je alles over Baclofen en Diazepam na Ghb gebruik. https://drugsforum.nl/threads/ghb-afkicken-de-meest-humane-manier.63834/ Maar wat je kan doen is b.v. na dat je weer eens 3 dagen 24/7 aan de ghb bent geweest neem dan wat phenibut 2 gram met je laatste buisje dan hoef je geen ghb meer te nemen de hele dag, die trek is ook weg. Krijg je toch trek neem dan 1 gram phenibut erbij. Zo hoog gedoseerd phenibut daar kan je geen ghb meer bij nemen. Probeer het eens zou ik zeggen. Afkicken met baclofen en dia neemt de trek naar g niet weg en phenibut wel.. Klik om te vergroten... Dat is het probleem dus ook.. Las dat Phenibut wel helpend kan zijn na 3 dagen gebruik inderdaad, maar zit momenteel al meer dan 2 maand 24/7 in gebruik. Mrloverdj zei: Waar baseer je dat op? De trek door phenibut verdwijnt door de werking van phenibut op je gaba b*systeem.net zoals ghb.én baclofen. En aangezien phenibut 24 uur kan doorwerken.. Baclofen werkt.maar 4 tot 6 uur. Baclofen werkt na circa 20.min. bij phenibut kan het uren duren wil je echt effect hebben en dat is.ook.het gevaar..zit je te hoog? Dikke pech dan qua uitzitten. Bacloren daarintegen is een stuk vergevingsgezinder. Phenibut sluipt.wel langzamer uit dan baclofen Je word heel.subtiel echt nuchter. Dat is het enige wat ik kan verzinnen dat phenibut wél de trek weghaalt. Verder is de psychische verslaving iets van jezelf en niet zozeer van de drugs. Klik om te vergroten... Net wat @Mrloverdj hier aangeeft, kan het uren duren voordat het werkt. Aangezien mijn lichaam al om de 2 uur (max) vraagt om de volgende dosis.. Denk dat dit ook de reden is dat ik de vorige keer (voor de detox)! Phenibut verkeerd heb gebruikt wat het destijds alleen maar slimmer heeft gemaakt, omdat ik beide bleef combineren."
"@Mrloverdj Bedankt voor je input! Hoop dat ik mijn salaris er vandaag op tijd op heb staan, zodat ik het hopelijk voor aankomend weekend binnen heb. Moet aankomend weekend ook weer werken. 😅"
"Beste leden, Na een jaar aan de bel te hebben getrokken om hulpverlening, ben ik eind januari d.m.v. een crisisbeoordeling (helaas, maar godzijdank ) met urgentie opgenomen in de kliniek om te detoxen. Op dat moment zat wat betreft gebruik van GHB op 4,8/ 5 ml per uur. Behoorlijk hoog dus, aangezien ik maar 65 kilo woog. Na exact een maand ben ik ontslagen en mocht ik weer naar huis. Na een maandje bijslapen ging het nadien super goed! Ik heb momenteel weer werk, zoek veilige contacten op, sluit aan bij meetings, etc. Nog geen 3 maand later (begin juni) is het gebruik er helaas toch weer ingeslopen. Ik heb hier reeds contact over gehad met mijn regiebehandelaar (verslavingszorg) en de huisarts, beide zijn inmiddels dus op de hoogte van mijn terugval. Ik heb dan ook bij beide gevraagd om medicatie voor het doorslapen + ontwenningsverschijnselen (baclofen & diazepam). Huisarts wil niks voorschrijven, omdat hij van mening was dat dit bij de verslavingszorg ligt. Verslavingszorg zegt daarentegen zegt dat ik hiervoor toch echt bij de HA moet zijn. Ik sta namelijk ook aangemeld bij een andere instantie voor een psychodiagnostiek onderzoek, maar hiervoor moet ik wel stabiel zijn. Inmiddels is er al wel een doorverwijzing gedaan naar de kliniek voor een detox, maar dit helaas kan nog 3 a 4 maand op zich laten wachten. Toch hoop ik deze te kunnen voorkomen door zelf af te bouwen. Al met al ben ik nog niks verder en ben bang dat het weer dezelfde kant op zal gaan. Iets wat ik uiteraard liever wil voorkomen. Momenteel zit ik op 3 ml per 1,5 uur. Daarnaast gebruik ik ongeveer 0.5 - 1 gram amfetamine, omdat ik overdag anders te vermoeid ben om de dagelijkse dingen uit te voeren (denk bijvoorbeeld aan werk). Tot afgelopen week dronk ik daarnaast ook stevig, maar dit is momenteel gelukkig amper van toepassing. Voor nu probeer ik, ondanks de vermoeidheid, toch structuur te houden door bijvoorbeeld rond dezelfde tijd naar bed proberen te gaan en op te staan, te letten op voeding, sporten, houd ik een boekje bij waarin ik tijden/hoeveelheid noteer,etc. Ik lees veel over de "wonderformule" van Lyrica, Diazepam & Baclofen. Iemand die hier toevallig ervaring mee heeft, en deze wil delen? Of eventueel andere adviezen / tips heeft omtrent het afkicken van GHB? Ik moet er wel bij vermelden dat mijn budget momenteel niet heel bijzonder groot is, helaas.. Alle reacties & tips zijn zeer welkom! Alvast bedankt. Liefs"
"Bloeddrukmeter is overigens ook aangeschaft ."
"Mrloverdj zei: Hey! Voor je advies krijgt terwijl je budget niet toereikend is. Heb je de optie om baclofen en eventueel diazepam of een andere benzo aan te schaffen? Klik om te vergroten... Heb toevallig nog een paar diazepam 5 mg liggen. Vorige week van de huisarts voorgeschreven gekregen, omdat ik lichtelijk in paniek was. Zojuist weer gebeld om te vragen of ik evt 10 mg voor de nacht er bij kan krijgen + een herhaalrecept voor die 5 mg.. Maar willen ze nu ineens niet meer verstrekken, omdat ze vinden dat dit de verantwoordelijkheid is van de verslavingszorg. Vraag me af waarom ze me vrijdag dan wel een aantal hebben voorgeschreven . Dat ter zijde; budget kan evt gemaakt worden"
"Hardcore_frk zei: GHB: The Cheap Way Out. Phenibut en diclazepam. Klik om te vergroten... Phenibut heb ik destijds ook gebruikt, maar waarschijnlijk op de verkeerde manier. Wanneer en welke dosering houd je dan aan? En is het daarnaast nog nodig om GHB (desnoods kleine dosering) bij te blijven gebruiken? Hoe bouw je dit af, zeg maar.."
"Hardcore_frk zei: GHB: The Cheap Way Out. Phenibut en diclazepam. Klik om te vergroten... Diclazepam? Nog nooit van gehoord.. Ervaringen?"
"Mrloverdj zei: Phenibut methode is riskant en dus geen garantie op succes. De methode met baclofen wel. Benzo erbij voor enkel de 1e paar dagen is genoeg. Ik wil best meer advies geven hoor. Mijn advies is ook om het topic ghb- de meest humane manier van afkicken te lezen. Daar word ook baclofen uitgelegd. De baclofen vervangt de ghb..niet de roes.maar je kan stoppen met ghb als je de juiste dosering baclofen neemt. Het werkt 4 tot 6 uur. Grof gezegd doe je dit een paar dagen en dan ben je ervan af. De pam is voor als je alsnog wat ontwenning ervaart en eventueel om de 1e nachten te slapen. Klik om te vergroten... Dankjewel voor je advies! Welke dosering moet ik hiervan aanhouden? En juist wel / niet icm Lyrica?"
"Mrloverdj zei: Phenibut methode is riskant en dus geen garantie op succes. De methode met baclofen wel. Benzo erbij voor enkel de 1e paar dagen is genoeg. Ik wil best meer advies geven hoor. Mijn advies is ook om het topic ghb- de meest humane manier van afkicken te lezen. Daar word ook baclofen uitgelegd. De baclofen vervangt de ghb..niet de roes.maar je kan stoppen met ghb als je de juiste dosering baclofen neemt. Het werkt 4 tot 6 uur. Grof gezegd doe je dit een paar dagen en dan ben je ervan af. De pam is voor als je alsnog wat ontwenning ervaart en eventueel om de 1e nachten te slapen. Klik om te vergroten... Momenteel word ik bijvoorbeeld ook wakker 'snachts om de 2 a 3 uur. Wat doe ik in dit geval? Kiezen voor de bacofen, of juist een kleine dosering aanhouden?"