Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Riel zei: 2 verklaringen: -je rookte niet over je longen waardoor de thc niet kon worden opgenomen door de bloedvaatjes. -elke keer dat het jouw beurt was van de joint zat er alleen een dikke laag tabak. Klik om te vergroten... hmm deze 2 verklaringen lijken me beide niet waarschijnlijk. roken en blowen doe ik namelijk altijd over mijn longen en de kans dat er bij 6 joints elke keer als ik een hijs nam geen wiet zat is nogal klein, vooral omdat de anderen wel helemaal knetter waren"
"Hallo iedereen van DF Al een tijdje lees ik wat op het drugsforum. Ik ben een jongen van 16 jaar en gebruik nu wel vrij regelmatig wiet en hasj. Meestal rook ik wiet van mn dealer. gisteren heeft een klasgenoot even wat wiet voor mij en een maat gehaald uit de shop (25 euro bubblegum) De wiet zag er zeer goed uit. Erg hard en 1 grote top. het rook ook zeer sterk, ik had het zakje in mn etui en in mn schooltas gedaan en op mn kamer gelegd en ik rook het steeds toen ik binnenkwam! die avond (gister dus) ging ik met 6 vrienden film kijken en chillen bij iemand thuis. 5 van de 6 blowden dus we gingen van te voren even wat rollen. we hadden eerst 4 goeie dikke joints gadraaid voor zn 5en en hebben dit toen in een kringetje steeds 2 joints aangestoken en dan doorgegeven. na die 2x2 joints gingen we naar binnen om een stukje film te kijken. 1 van de jongens had ergens tussen de 3e en 4e joints al gekotst... toen we weer binnen waren merkte iedereen best wel dat ie stoned was en iedereen zag er best gaar uit. zelf voelde ik me eigenlijk niet echt anders en hoopte dat het later wel in zou gaan slaan. Na een half uur voelde ik nog niks en stelde voor om er nog even 2 te draaien omdat ik nog niet stoned was. 3 anderen gingen mee naar buiten. na die 2 joints voelde ik het eigenlijk nog steeds niet. toch maar naar binnen gegaan en weer verder film gekeken. iedereen sliep toen half (behalve de gast die niet meedeed) en ik vroeg of ze het goed merkten en iedereen voelde het erg goed. normaal als ik in mn 1tje of met 2 of 3 man een jointje rook voel ik het wel goed. de wiet van mn dealer is volgens mij echt stukken minder goed in kwaliteit (poederig, ruikt niet echt) maar daar wordt ik best knetter van. dus mijn vraag is: HOE KAN DIT??? ik baalde er wel van want het was zeker dure wiet. * vanavond ga ik weer wat roken ervan (laatste restje) en kijken hoe dat bevalt."
"Special_K zei: Je mag er gewoon niet te hard over nadenken. Laat het gewoon komen. Heb ook eens gehad dat iemand zei dat hij niets voelde in de eerste minuut nadat hij gerookt had, maar aan z'n gedragingen en uiterlijk zag je duidelijk dat hij stoned was. Hij was gewoon te veel bezig met te wachten op't effect ipv gewoon even te chillen. Klik om te vergroten... dit is de enige normale reactie zo te zien ;P dit lijkt me wel waarschijnlijk ja was wel erg op effect aan het wachten. verder snap ik die belgen onzin niet want ik woon gewoon in Nederland en verder rook ik altijd over mn longen. de wiet was blijkbaar niet slecht want de rest was er erg goed stoned van... toch bedankt voor de reacties"