Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Spyro zei: Breakers! Dat soort dingen halen. Yoghurt etc. Of Brinta Ik zorg altijd dat ik zulke dingen in huis heb Klik om te vergroten... Oké bedankt voor de reactie ik hoop dat dit snel genezen zal zijn zodat ik weer normaal kan eten. Bedankt voor de reactie."
"Spyro zei: Komt goed! Je mond geneest vrij vlug. Maar ik ken je frustratie heel goed. Ook goed blijven drinken hè! Klik om te vergroten... Inderdaad is niet de eerste keer dat ik het daar allemaal open bijt. Maar het is de eerste keer dat ik mijn tong open heb gebeten. Bedankt."
"jives zei: vla Klik om te vergroten... Kan ik inderdaad ook eens proberen. Bedankt."
"Spyro zei: Aiiii, ja pijnlijk is het ook joh. Klik om te vergroten... Zeg dat wel"
"Hallo allemaal Ik wil deze avond 4MMC gebruiken nu hoop ik echt ook dat het 4is en geen 3 zijn er mensen die weten hoe je het kan herkennen. Ook wou ik eens vragen wat zo de standaard dosis ( verstandige dosis ) is ik zou niet graag hebben dat ik er teveel van snuif daarom deze vraag. Misschien speelt gewicht ook een rol ik weeg bij deze 91 kg alvast bedankt allemaal ✌️"
"Beste Mensen allemaal. graag wou ik even mijn ervaring delen met jullie over 4MMC. Ik heb dit zaterdag voor de eerste keer gebruikt. Ik heb mij zeker goed geamuseerd en mij ook zeer goed gevoelt. De positieve effecten waren vooral de fijne tintelingen over je hele lichaam en het verliefd gevoel. Nu de dagen daarna waren de verschrikkelijkste dagen die ik ooit meegemaakt heb tot op de dag van vandaag heb ik soms nog de drang om te gebruiken. Gelukkig kan ik nog net neen zeggen. Heel mijn mond was kapot gebeten, kaakspieren deden enorm veel pijn, soms inneens stres momenten. Geloof me dit is echt niet leuk om mee te maken. Ik kan alleen maar zeggen uit mijn eigen ervaring dat dit spul verschrikkelijk is en dat het waarschijnlijk wel ook zeer verslavend is. Oké ja ik heb op zaterdag en zondag misschien ook wel veel te veel gesnoven meer dan dat ik in gedachten had er was 2 gram aanwezig en die is ook helemaal op. Ik mag blij zijn dat ik hier uiteindelijk nog goed vanaf kom dat geef ik ook eerlijk toe. Ik wil bij deze ook gewoon de mensen waarschuwen om zoveel mogelijk van dit spul weg te blijven want als er twee gram aanwezig is of meer dan mag je er bijna zeker van zijn dat deze op zal zijn. Mijn enige raad die ik de mensen dus kan geven over dit spul BLIJF ER VAN WEG. Sorry ik wou dit even melden en moest me toch even van het hart"
"PsyTekz zei: 2 gram snuiven en dan roepen dat we er weg moeten van blijven 🤷♂️🤣. Voor jou is het beter om er van weg te blijven maar er zijn verstandige gebruikers die het wel kunnen handelen. Je kan ook gewoon toegeven dat je de cravingkracht niet kan weerstaan van 4mmc en een stevige dip hebt na 2 dagen door snuiven. Als je jou wat inleest over dit middel zou je wel weten dat het bijneemgehalte hoog ligt. Klik om te vergroten... Jaa misschien heb je daar wel een punt. Ik blijf er in ieder geval wel van weg want inderdaad de drang om bij te nemen ligt te hoog voor mij. alleszinds respect voor de mensen die dit wel aankunnen om dit verstandig te gebruiken ik kan het in elk geval niet maar bon ik wou eigenlijk vooral laten weten dat ik van geen enkele andere drug zo een hoge drang heb om opnieuw te gebruiken dan bij deze en dat kwam ook wel vaak terug als ik dit opzocht. Bij deze je leeft maar 1 keer en kon het toch maar eens geprobeerd hebben. Niet alles kan perfect gaan hè 😆"
"Hallo allemaal. Ik ben zaterdag avond begonnen met 4MMC snuiven. Ik ben pas gestopt op zondag om 19:45. Nu is het probleem dat ik al 27uur wakker lig en dat ik toch ook wat begin te hallucineren. Ook heb ik nog niks gegeten en heel mijn kaken en mijn tong heb kapot gebeten. Het grootste probleem voor mij is nu dat ik niets kan eten omdat het teveel pijn doet voor mijn tong vooral. Heeft hier iemand toevallig tips voor om dit op te lossen. Alvast bedankt"