Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-4MMC MOND KAPOT GEBETEN

3-4MMC MOND KAPOT GEBETEN

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
Jen2keLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal.

Ik ben zaterdag avond begonnen met 4MMC snuiven. Ik ben pas gestopt op zondag om 19:45. Nu is het probleem dat ik al 27uur wakker lig en dat ik toch ook wat begin te hallucineren. Ook heb ik nog niks gegeten en heel mijn kaken en mijn tong heb kapot gebeten. Het grootste probleem voor mij is nu dat ik niets kan eten omdat het teveel pijn doet voor mijn tong vooral. Heeft hier iemand toevallig tips voor om dit op te lossen.
Alvast bedankt
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Breakers! Dat soort dingen halen. Yoghurt etc. Of Brinta

Ik zorg altijd dat ik zulke dingen in huis heb
j
jivesLid
01-01-2024, 00:00
#3
vla
J
Jen2keLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Breakers! Dat soort dingen halen. Yoghurt etc. Of Brinta

Ik zorg altijd dat ik zulke dingen in huis heb
Klik om te vergroten...
Oké bedankt voor de reactie ik hoop dat dit snel genezen zal zijn zodat ik weer normaal kan eten. Bedankt voor de reactie.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jen2ke zei:
Oké bedankt voor de reactie ik hoop dat dit snel genezen zal zijn zodat ik weer normaal kan eten. Bedankt voor de reactie.
Klik om te vergroten...
Komt goed! Je mond geneest vrij vlug. Maar ik ken je frustratie heel goed. Ook goed blijven drinken hè!
J
Jen2keLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Komt goed! Je mond geneest vrij vlug. Maar ik ken je frustratie heel goed. Ook goed blijven drinken hè!
Klik om te vergroten...
Inderdaad is niet de eerste keer dat ik het daar allemaal open bijt. Maar het is de eerste keer dat ik mijn tong open heb gebeten.
Bedankt.
J
Jen2keLid
01-01-2024, 00:00
#7
jives zei:
vla
Klik om te vergroten...
Kan ik inderdaad ook eens proberen.
Bedankt.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jen2ke zei:
Inderdaad is niet de eerste keer dat ik het daar allemaal open bijt. Maar het is de eerste keer dat ik mijn tong open heb gebeten.
Bedankt.
Klik om te vergroten...
Aiiii, ja pijnlijk is het ook joh.
J
Jen2keLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Aiiii, ja pijnlijk is het ook joh.
Klik om te vergroten...
Zeg dat wel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."