#1
Hallo allemaal.
Ik ben zaterdag avond begonnen met 4MMC snuiven. Ik ben pas gestopt op zondag om 19:45. Nu is het probleem dat ik al 27uur wakker lig en dat ik toch ook wat begin te hallucineren. Ook heb ik nog niks gegeten en heel mijn kaken en mijn tong heb kapot gebeten. Het grootste probleem voor mij is nu dat ik niets kan eten omdat het teveel pijn doet voor mijn tong vooral. Heeft hier iemand toevallig tips voor om dit op te lossen.
Alvast bedankt
Ik ben zaterdag avond begonnen met 4MMC snuiven. Ik ben pas gestopt op zondag om 19:45. Nu is het probleem dat ik al 27uur wakker lig en dat ik toch ook wat begin te hallucineren. Ook heb ik nog niks gegeten en heel mijn kaken en mijn tong heb kapot gebeten. Het grootste probleem voor mij is nu dat ik niets kan eten omdat het teveel pijn doet voor mijn tong vooral. Heeft hier iemand toevallig tips voor om dit op te lossen.
Alvast bedankt