Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Samurai zei: Klopt zeker ik ben het ook eens dat het sowieso verstandig is om met een arts te spreken als je het voorgeschreven krijgt. Weet wel dat Oxycodon een zeer verslavend middel is. Maar ritalin zorgt niet voor afkickverschijnselen je kan ermee stoppen wanneer je wil. Waarschijnlijk slaap je nog beter zonder die medicijnen in het geval dat je geen ADHD hebt. Klik om te vergroten... Fijn om te weten! ik slaap juist beter sinds ik Ritalin krijg eigelijk"
"VJ_LSD72 zei: Hoe dan? Is de drang zo groot om het toch te proberen? Klik om te vergroten... Nee hoor dat niet, alleen gebruik k soms xanax maar was benieuwd naar oxy en of het dan samen zou kunnen maar drang om deze 2 te combineren heb k gelukkig niet"
"Hallo allemaal ik heb al een tijdje die 2f-ketamine liggen en wil het mischien een keertje met me vriendin doen ik zou het dan snuiven en zei wilt het liever niet snuiven maar oraal doen Wat zijn de goeie doseringen voor een chille ervaring niet teveel k hole sowieso vermijden dat willen we sowieso niet en zei zou het in een capsule willen doen ik ben erg benieuwd!"
"De Zandman zei: Kratom schijnt te kunnen helpen bij opiaat ontwenning.... Hoe het werkt icm andere opiaten weet ik niet. Ik vind Kratom verschrikkelijk smaken en bij mij werkt het niet. Ik had groene maeng da. Ik heb de hele zooi na twee keer proberen weggeflikkerd. Wat een rotsmaak heeft dat spul! En ik merkte er niks van. Exit Kratom! Klik om te vergroten... Wat was je dosering? En vies is het zeker weten super vies mischien moet je capsules kopen en het zo proberen maar capsules werkt wel wat slapper geloof ik drinken geeft mij altijd het beste effect maar vind het ook zo vies dat k het liever niet drink"
"Hey mensen voor ik mijn vraag stel bespaar me alsjeblieft de preek ja het is verslavend ja het is gevaarlijk daarom dat ik juist deze vraag stel dus als je alleen komt om te zeggen oh het is verslavender is gevaarlijk no shit sherlock dit is drugs forum ik wil weten hoe ik het veilig kan gebruiken ik weet dat het gevaarlijk is daarom wil ik juist Harm reduction dit kan andere mensen ook helpen om het veilig te gebruiken de risico’s zijn hoog daarom hoop ik dat er goede antwoorden komen op de vraag! Hoe kan je het beste recreatief een Fentanyl pleister 12ug/uur gebruiken ik heb een redelijke tolerantie voor opiaten mocht je geen tolerantie hebben lijkt het me nog enger dus zet dat ook bij het antwoord voor de mensen die het leze die geen tolerantie hebben maar ik heb die wel zeker voor zo’n 200mg oxycodon kan ik makkelijk hebben ja ik weet het ik ben verslaafd ja ik krijg hulp breuk gebruik niet meer dagelijks dus bespaar me die preek alsjeblieft ook ik hoop dat er mensen zijn die goed antwoord kunnen geven overhet veilig gebruiken van Fentanyl pleisters er is namelijk niet super veel online van te vinden wel wat maar knippen onder de tong hoe groot dan knippen hoelang onder de tong ik heb gelezen dat het ook gerookt kan worden lijkt mij niet zo chill is natuurlijk allemaal niet verstandig maar hoe kan je het veilig doen verstandig is het zeker niet dat weet ik! Daarvoor vraag ik het niet nogmaals hahaha sorry dat ik het zo vaak maar ik ken de risk vandaar mijn vraag alvast bedankt!"
"ILoveRCs zei: Dat is een lange zin. beter ff wat comma's en punten neerzetten Klik om te vergroten... Wow bedankt voor je nutteloze reactie! ….,,,,,,,,,,,,,….. hier heb je wat comma’s en punten"
"Twirley Bird zei: Volgens nauwkeurig navolgen van specialisten gebruiken is het natuurlijk veilig. Ps recreatief fentanyl geloof ik eerlijk gezegd niet... En je plaatst het in het verkeerde subforum.. @Jelkowbrow Klik om te vergroten... Hoe is dit het verkeerde forum? ik wil het inderdaad recreatief gebruiken en het is drugs."
"Twirley Bird zei: Zal dan gewoon de instructies blijven volgen van de apotheek. Weet dat het recreatief gebruikt wordt , maar hoog risico als je geen fentanyl (of instanyl) gewend bent... Dank voor je reactie ook al kan er niets mee wel goed bedoeld. Klik om te vergroten... dus je moet eerst Fentanyl gewend zijn voor je Fentanyl gebruikt? Dat is het zelfde als je voor een stage eerst ervaring moet hebben voor de stage hoe de flip doe je dat dan"
"MDMAutist zei: Was jij een astronaut 🚀🧑🚀🛰️, dan heette jij Fentanyl Armstrong 💪 Klik om te vergroten... 😂😂 leuk"
"Hallo mensen ik heb een vraag over Ritalin en oxycodon ik gebruik Ritalin 3x per dag 10mg voor adhd en vroeg me af of het erg is om soms oxycodon te nemen van 5mg wat zijn de gevaren en kan ik Ritalin een keer overslaan of krijg k dan gelijk afkickverschijnselen gebruik het nu ongv 1.5 maand dank jullie wel alvast!"