Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"willemvaag zei: Het drugstoerisme hier nam behoorlijk wat criminaliteit met zich mee buiten de straathandel. Nederlandse dealertjes gingen met pistolen in Maastricht buitenlanders dwingen om drugs te kopen. Waarom zou Nederland moeten zorgen voor alle andere gebruikers in Europa sorry als Nederlander voel ik daar niets voor. Weet niet of je zelf een Nederlander bent maar als ik wat wiet wil halen hoef ik niet iedere dag aangesproken te worden mensen die de shop zoeken. Veel overtreden ook nog onze verkeersregels en zorgen vaak voor gevaarlijke situaties op de weg. Heb het meerdere keren mee mogen maken laat en met de auto parkeren waar het helemaal niet mag. Door voetgangers gebieden rijden enkel om de weg naar de shop te vragen die 50 meter van ze af lag. Het is gewoon een opstapeling van dingen die er gebeuren en ik zie onze economie niet beter worden van mensen die hier enkel wiet komen halen. Kijk ik zeg ook niet dat iedere buitenlander die hier drugs komt halen voor overlast zorgt en misschien dat een groep het voor de rest heeft verpest. Iemand uit Frankrijk komt zijn medicijnen toch ook niet hier in de apotheek halen. Ik kan me heel goed inbeelden waarom de Nederlandse overheid het drugsbeleid tot zijn eigen burgers wil beperken. Noem het geen racisme maar onderscheid maken. En waarschijnlijk wordt wiet in Nederland nooit gelegaliseerd en zowel dan verwacht ik voor medische doelen. De sfeer in en rond de coffeeshop is hier veel rustiger en aangenamer en de wietaanvoer is wat constanter. Klik om te vergroten... Ik snap in je post heel goed wat je bedoelt, ivm met die "irritante" toeristen. Ikzelf ben van Bilzen en woon op 3 kilometer van Maastricht. Voor de wietpas ging ik 2 keer per week naar de Fanta , ik parkeerde mijn auto netjes op een betaalparking en ik ging mijn wietje halen. Ik zorgde nooit voor overlast . Dat gaat nu niet meer en vind ik echt balen!"