Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi iedereen mijn vriendin was deze week iets te enthousiast met haar bewegingen op een festival en heeft per ongeluk extreem veel poppers in mijn neus gegoten, zodanig veel dat ik er zelf heb moeten afslikken. Wij zijn hier niet mee naar de EHBO gegaan want iedereen lachte het wat weg maar ik ben best wel bezorgd over de impact op mijn neus, sinussen en keel als ik naar de gevarenstickers op het flesje kijk en weet hoeveel en hoe vies het was. Kan iemand me vertellen wat hier mogelijks de schade van kan zijn en of en hoe ik dit kan verzorgen? Ik ben zelf nogal een hypochonder en het houdt me wel bezig dat ik nu miss ergens een groot inwendig gat heb of een brandplek binnenin. Aan mijn dokter durf ik het niet te vragen. Alvast bedankt!!!"
"Hoi iedereen mijn vriendin was deze week iets te enthousiast met haar bewegingen op een festival en heeft per ongeluk extreem veel poppers in mijn neus gegoten, zodanig veel dat ik er zelf heb moeten afslikken. Wij zijn hier niet mee naar de EHBO gegaan want iedereen lachte het wat weg maar ik ben best wel bezorgd over de impact op mijn neus, sinussen en keel want het heeft wel even gebrand overal als ik naar de gevarenstickers op het flesje kijk en weet hoeveel en hoe vies het was, hmmm… Kan iemand me vertellen wat hier mogelijks de schade van kan zijn en of en hoe ik dit kan verzorgen? Ik ben zelf nogal een hypochonder en het houdt me wel bezig dat ik nu misschien ergens een groot inwendig gat heb of een brandplek binnenin. Aan mijn dokter durf ik het niet te vragen. Dank jullie voor de hulp!"