Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"The gateway theory is wel degelijk in veel gevallen juist. Ik zei eerder ook dat je als je wiet gebruikt niet perse over hoeft te stappen op harddrugs, maar 2 maand nadat ik met wiet begon zat ik al aan de speed. Dus het is wel degelijk waar. Verder vind ik dat de leeftijd naar 16 moet, kan ik lekker met mijn maten in de shop zitten. Ik ben 18 en hun zijn 17 en ik wil in de winter ook niet iedere avond buiten blowen. Dus om het onopvallend te doen snuif ik nu een lijntje speed binnen. Blowen is toch minder ongezond en daarom moet de leeftijd omlaag."