Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zelf ben ik geen drugsgebruiker maar krijg ik vaak benzo's voorgeschreven voor een angststoornis en slaapstoornis. Nu heb ik voor de eerste keer Rohypnol gekregen maar ben ik een beetje bang om dit te nemen, aangezien dit zo sterk lijkt. Is het best om een halve te nemen van 1mg? Ik wil graag gewoon kunnen slapen voor 7u lang. Wat kan ik mij verwachten aan deze pillen, zal ik echt volledig out zijn of gewoon groggy en slaperig? Wat als ik mijn sigaret niet goed uitdoe of zo, zal ik dan wakker worden? Kan iemand mij enig advies geven wat ik kan verwachten en hoe ik dit verantwoordelijk kan gebruiken? Ik heb enkel ervaring met: Diazepam, Oxazepam, Lorazepam, Lormetazepam, Alprazolam, Nitrazepam, en ziekenhuis Midazolam. Bedankt"