Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer Rohypnol

Eerste keer Rohypnol

1 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
J
Jd3cxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zelf ben ik geen drugsgebruiker maar krijg ik vaak benzo's voorgeschreven voor een angststoornis en slaapstoornis.
Nu heb ik voor de eerste keer Rohypnol gekregen maar ben ik een beetje bang om dit te nemen, aangezien dit zo sterk lijkt. Is het best om een halve te nemen van 1mg? Ik wil graag gewoon kunnen slapen voor 7u lang. Wat kan ik mij verwachten aan deze pillen, zal ik echt volledig out zijn of gewoon groggy en slaperig? Wat als ik mijn sigaret niet goed uitdoe of zo, zal ik dan wakker worden? Kan iemand mij enig advies geven wat ik kan verwachten en hoe ik dit verantwoordelijk kan gebruiken?

Ik heb enkel ervaring met:
Diazepam, Oxazepam, Lorazepam, Lormetazepam, Alprazolam, Nitrazepam, en ziekenhuis Midazolam.

Bedankt :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zie dat je al veel ervaring hebt. Het is opgeblazen dor de media. Ik had dagelijks 4mf go geen en stond fit op. Lijkt erg op nitrazepam maar kort en iet sterker.
Tip laat ze onder je tong oplossen ze zijn zoet namelijk.
Zou als je benzo's al gewend ben gewoon 1 mg nemen zonder drank.

Slaap lekker!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."