Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haha, thx eendje! Op jouw kunnen mensen bouwen! Ik weet niet hoe oud jij bent en in wat voor omgevingen je zoal verkeerd, maar kan je uit ervaring vertellen dat ik zeer veel (verborgen) drugsgebruik tegen kom op zeer hoog management niveau. En dan ben ik gelukkig nog maar een blower! Nogmaals dank!"
"Hi all, Ik ben 35 jaar en blow de laatste 6 jaar dagelijks, het begint me nu echt heel erg te storen aangezien ik simpelweg weinig echte rust vind. Ik ben een ´stiekumme´ blower aangezien niemand het weet, ik blow alleen voor het slapen gaan als ik alleen thuis ben. Ik heb een goede baan, sport veel en ga graag uit. Ik wil er nu heel graag mee stoppen en zoek mensen met een vergelijkbaar probleem, laat je horen! Jazzz"
"Thx voor de reacties, inmiddels een week gestopt, helllll. Maar heb er zo genoeg van en zie idd de voordelen niet meer van. Huidige status: + slaap beter en creeer meer orde metname in mijn hoofd. Zou wel een week kunnen slapen - aggressief, moe en zwaarmoedig Maar zoals de tips al aangeven moet dit over gaan, nog een weekje buffelen op mijn werk en dan lekker een weekje helemaal niks, bijslapen denk ik. Theoretisch moet ik die week het diepste punt ervaren en daarna up!"