Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hmmm ja dat kan, ik doe het anders.... heb me een mooi houten kastje in elkaar getimmerd en licht dicht gemaakt met zeil. Deze rij ik s'avonds om 7 uur over de plantjes, en s'morgens 7 uur moeten de dames weer opstaan! Zo krijgen ze 12 uur licht per dag en zullen ze vlotjes gaan bloeien"
"hey ben nieuw hier, maar heb snel informatie nodig, ik heb buiten 5 planten staan, die nu de bloei ingaan, ik geef ze om de dag bloeivoeding (alga bloei van plagron, met stikstof, kalium, en fosfor), maar het blad wordt steeds lichter.... wat te doen, meer voeding geven?? Niet dat ze me dadelijk de pijp uitgaan, wil er nog wel van kunnen genieten! haha Gr Wouter"
"Ik heb me laten informeren door de lokale growshop hier.... en deze beste man adviseerde mij, om 2 dagen voeding en dan een dag water te geven.... misschien toch teveel heb er even 2 foto's bijgevoegd { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } ook nog maar hopen dat de zon deze maand een beetje meer gaat schijnen, dit schiet niet echt op zo, en het ging zo mooi"
"ik zeur toch nog ff door om zeker van mijn zaakjes te zijn..... de beste man waar ik de stekjes/grond/en voeding gehaald heb, zei me dat als het blad geler zou worden dat ik ze meer voeding moet geven..... wat is nu waar? beetje tegenstreidig dit haha En zoals ik eerder al zei, ik heb ze net een weekje de bloei in gedaan (nog maar 12 uur licht per dag), maar er is weinig zon op komst krijg ik met dit weer nog wel fatsoenlijke toppen, of kan ik ze beter naar binnen halen en ze daar wat meer licht gaan geven? Heb alleen tl verlichting op zolder, of dit beter is?? Zo ik heb mijn zorgen weer gepost, happy smoking! mzlll"
"volgens mij heerst er een vloek over dit forum! ik plaats gisteren 2 berichten, kom vanmorgen beneden..... en de planten zijn gejat!! gvd echt balen, had nog maar 4 weekjes nodig. Maargoed, ik ga nu maar eens uitzoeken wat het me gaat kosten om 5 planten op zolder te laten groeien......."
"ik kwam eergister morgen beneden, en weg waren ze!!! ik heb 2 verdachte personen hier in de buurt dus het kan nog spannend gaan worden! leiers! Baal er echt van, ze begonnen net met bloeien, dus over 4 weekjes had ik de buit binnen gehad....."
"heb je ze gewoon in de tuin staan? hoe ga je ze laten bloeien dan?"