Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ljuv zei: Dus je hebt gewoon via de door de CBR aangewezen psychiater een urine test laten uitvoeren dan, toch? Klik om te vergroten... Je mag zelf een psycholoog op zoeken, bij sommigen kon/kan je ook bloed / urine laten onderzoeken. Nu moest het via bloedwaardentest. Die van mij toen zat in ziekenhuis en die hadden dus ook de mogelijkheid voor urine en bloed. Alleen toen moest ik alleen urine laten checken a 32 euro nu moet ik bloed en urine en dat was 200+"
"ljuv zei: Haha ja ik weet toevallig ook hoe het werkt… Ik ben ook afgelopen jaar bij de psych geweest rondom het aanvragen van mijn rijexamen. Het CBR besteedt dit uiteraard uit: de meeste rijinstructeurs zullen niet toevallig ook een laboratorium- of psychiatrie opleiding hebben gedaan, haha. Ik mocht ook zelf een instantie uitzoeken en ging gewoon waar ik het eerste terecht kon. Maar zij onderhielden wel zelf het contact met het CBR, ik kon niet zelf de uitslag invullen ofzo hoor. Via het CBR-systeem kon ik uiteindelijk alles teruglezen hierover. Dus puntje bij paaltje komt het dan toch gewoon neer op een test (bij een externe psychiater die/)dat door het CBR is geregeld… Volgens mij was het punt vooral: het CBR gaat echt niet zomaar een niet-erkend privaat labtestje accepteren. Het moet wel via de instanties. Was eigenlijk van plan dit te negeren want ik vind het een beetje treurig en zinloos deze discussie op te halen haha. Maar je hielp me weer herinneren hoe ik twee jaar geleden erbij kwam dat je je “neerbuigend” uitte, met uitspraken als: Wees een beetje lief joh. Ook al vind je nog dat je zo gelijk hebt, ook met hoe je dat zegt kan je jezelf en je gelijk onderuit halen door zo neerbuigend te doen ja. Klik om te vergroten... Dat zijn allemaal citaten van dit jaar niet van toen en daar ging jouw opmerking over. Cbr staat los van die laboratorium dat was de discussie zandman zei dat cbr daar ook aan moest verdienen. Die opmerkingen naar zandman kwamen allemaal na dat hij op de man speelde en niet vanuit mij."
"ljuv zei: Dus je hebt gewoon via de door de CBR aangewezen psychiater een urine test laten uitvoeren dan, toch? Klik om te vergroten... Nee je kunt zelf kiezen naar welke je wilt deze moet uiteraard wel verbonden zijn aan cbr dus niet je eigen. Maar je hebt vrije keus"
"Respectloze? Mag je vinden maar ik gebruik gewoon feiten en komt die zandman aanzetten met zijn respectloze reactie. Ja dan kun je het ook terug verwachten. En wat is er neerbuigende aan dan? Ik gaf gewoon aan wat er feitelijk gebeurd en zandman zou iets van iemand gehoord hebben en daar reageer ik op niets neerbuigend aan in mijn beleving, jammer dat jij het zo ziet."
"Ik maak me nergens druk over feit is dat ik 3 jaar niet ingelogd ben op de site en zag die berichten staan. Meer is het niet. Nee inderdaad ik zie niets neerbuigend aan sowieso niet zo bedoeld gewoon feitelijk meer niet. Maar fijne jaarwisseling laten we het hierbij want ik verwacht dat ik mijn rijbewijs nu voor 10 jaar verlengen mag vorige keer was je raad het al 3 jaar vandaar ."
"Respect moet je verdienen en werkt dat niet beide kanten op? niet iemand die dus iets van horen zeggen heeft en dan komt hij met zo'n bericht aan zetten op de man spelen beetje jammer. Ik weet toch wat ik afgesproken heb met cbr en hoe die testen gaan dat is wat ik zei. En naar wat moet ik luisteren dan iemand die met al zijn ervaringen het fout heeft?"
"Je kunt via bloedwaardentest gewoon alle testen aanvragen en dat kan evt ook zonder cbr. Maar wat ik daar mee bedoelde toen want kende ik dat bloedwaardentest nog niet gewoon een thuistest en die zijn er ook gewoon voor urine. Dus gewoon voor je eigen gemoedsrust. Homepage van Bloedwaardentest.nl De grootste leverancier van bloedonderzoek voor particulieren. Van algemene t/m doelgerichte onderzoeken. Van DNA tot vitamines, wij brengen het in kaart! www.bloedwaardentest.nl"
""Nu mijn rijbewijs voor een jaar terug gekregen en heb een nieuwe gezondheid verklaring in gevuld en moet dus gauw weer voor thc getest worden via cbr. Kan je van te voren de zelfde test laten uit voeren en zo ja waar? Dus dat ik 100% zeker weet dat ze niets vinden." Dit was mijn originele bericht wat vond je onduidelijk dan? Zeg toch van tevoren zelfde test. Zodat ze (cbr) niets vinden."
"Wow ik stel je netjes een vraag en dan kom je met dit aan zetten jammer. Heb even terug gelezen maar de enigen die het niet snapte was jij en zandman rest begreep het blijkbaar wel. Jammer dat je zo snel en gefrustreerd reageert wou gewoon weten wat er evt onduidelijk aan was maar laat maar. Wat een rare mensen hebben we dat we geen eens een vraag kunnen stellen zonder dat ze over de rooie gaan."
"Wow wat een aannames denk je werkelijk dat je zo goed bent dat ik jouw berichten ga na lezen. Jij mengt je in een discussie en je hebt iets fout daar wordt je opgewezen maar daar kunt u blijkbaar niet tegen en dan gelijk op de man spelen ipv feiten en argumenten gebruiken dat doen zwakke mensen wel vaker. En ju lieg je ook nog want je had geen ervaring maar je had het van horen zeggen. Fijn persoonlijkheid heb jij. Wat is er mis gegaan in je leven dat je zo raar regeert?"