Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey SWIM heeft pasgeleden GeHaktBallen gemaakt. De Sythese verliep goed en SWIM was tevreden met het eindresultaat: stroperige vloeistof, zo helder als water en ph getest(=7- met strips. Vervolgens heeft SWIM het laten afkoelen en een deel in een soort hoestdrankflesje gedaan, en een deel in een glazen pot. 1 of 2 dagen later ging SWIM kijken naar de G en hij zag dat er kleine witte vlokjes zweefden in de vloeistof. Dit vondt SWIM wel een beetje raar, maar SWIM dacht dat er niets aan de hand was. De dag daarna zag SWIM dat het gehele flesje bijna bestond uit een soort witte,vlokachtige massa. Kan SWIY misschien SWIM vertellen wat hier aan de hand is? - misschien verdunnen met water ofso? Greetz. Jason006"
"SWIM heeft het verdund met demiwater en nu is de stroperige textuur weg... tevens is het niet meer doorzichtig. Komt het misschien omdat SWIM het niet in de koelkast heb bewaart, maar gewoon donker en koel?"