Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB ziet er vaag uit??

GHB ziet er vaag uit??

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
Jason006Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey
SWIM heeft pasgeleden GeHaktBallen gemaakt. De Sythese verliep goed en SWIM was tevreden met het eindresultaat: stroperige vloeistof, zo helder als water en ph getest(=7-:sunglasses: met strips. Vervolgens heeft SWIM het laten afkoelen en een deel in een soort hoestdrankflesje gedaan, en een deel in een glazen pot.
1 of 2 dagen later ging SWIM kijken naar de G en hij zag dat er kleine witte vlokjes zweefden in de vloeistof. Dit vondt SWIM wel een beetje raar, maar SWIM dacht dat er niets aan de hand was.
De dag daarna zag SWIM dat het gehele flesje bijna bestond uit een soort witte,vlokachtige massa.

Kan SWIY misschien SWIM vertellen wat hier aan de hand is?

- misschien verdunnen met water ofso?

Greetz. Jason006 :smoke:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb even wat rondgekeken maar het enige wat ik vinden kon was dit wat op hetzelfde uitkomt:
SWIM's GHB bevat ook vaak "slierten", dat is het GHB zout dat enigzins uit de oplossing komt, doordat de oplossing bijna verzadigd is, dit is normaal.
Klik om te vergroten...
Bron kan ik niet geven omdat je toch een fout zal krijgen dat je niet de nodige rechten e.d hebt op die website helaas.

Verdunnen niet met water maar met demi water.. Weet verder niet welke extractie methode je gebruikt hebt (en mag niet hier neergezet worden uiteraard ivm forum regels)

Hopelijk heb je er iets aan!

PS: SWIM en SWIY gebruiken we hier niet, je zal dat wel van een ander forum hebben aangeleerd denk ik :wink:
J
Jason006Lid
01-01-2024, 00:00
#3
SWIM heeft het verdund met demiwater en nu is de stroperige textuur weg... tevens is het niet meer doorzichtig.

Komt het misschien omdat SWIM het niet in de koelkast heb bewaart, maar gewoon donker en koel?
S
SjitHeppensLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee joh. Waarschijnlijk heeft die Swim :rolleyes: de GHB warm in de fles/pot gedaan, en na afkoelen blijkt de oplossing oververzadigd. Dan ontstaat er een "neerslag" van pure GHB. Beetje demiwater erbij en de neergeslagen GHB lost vanzelf op. Hoe meer water Swim :rolleyes: toevoegt, des te minder stroperig (en des te minder geconcentreerd) de GHB wordt.

Wel zou het gewoon doorzichtig moeten zijn. Voor dat deel van Swim's :rolleyes: probleem heb ik geen verklaring. Ik zou ook niet weten of GHB kan bederven. Maar ook nog nooit gehoord van bedorven demiwater of bedorven (keuken)zout, als het altijd goed afgesloten is bewaard. Zout wordt toch juist gebruikt als middel tegen bederf?
A
AugustisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Opnieuw verwarmen en 10ml demi toevoegen, anders lossen die stukjes niet goed op, moet weer smelten.

Voor de volgende keer is het handig als je een maatcilinder hebt, dan heb je dit probleem niet meer, weet je precies tot hoever je moet uitkoken en heb je dezelfde sterkte.

100gbl en 105demi, dit voeg je samen in de pan en dit kook je uit tot 153ml ghb

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."