Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb net nog een xtje met hem gesproken maar dan via de telefoon, misschien dat die dan meer durfde te zeggen dan face 2 face. Hij vertelde me net dat di 10 buisje vandaag me heeft naar zijn werk, en dat die ze zou proberen niet te gebruiken. Na lang op hem in praten, ging die toch twijfelen. Hij gaat het vandaag toch aan zijn zus melde, dat is 1 stap. En hij ziet ook in dat het niet goed gaat, met wat die nu aan het doen is, hij wil kappen maar zegt dit niet alleen te kunnen. G is een mooi middel maar niet op deze manier"
"Hij is nu wel bezig met langszaam afbouwen, kleinere dosis als normaal. Alleen hij word zelf af en toe bang van zijn hartslag en paarse handjes die die krijgt.. Zijn hartslag is heel onregelmatig.. en als hij de drang voelt om G te nemen krijgt hij paarse handen, zweten, trillen, draaien met zijn ogen. Zijn zusje is nu in ieder geval wel elke dag bij hem.."
"Atropa, wat adviseer jij te doen dan? Hij zegt dat dit niet alleen gaat redde, dat die iemand nodig hebt met meer kennis, want hij heeft heel erg last van lanzame harde hartkloppingen.. prof. hulp inschakkelen?"
"Thanks Noeli, Hij heeft nu idd een kalmeringsmiddel gehad van de dokter, hij word nu ook s'nachts niet meer wakker om de ander half uur, hij heeft nu eindelijk 2 nachten 7 uur achter elkaar geslapen. Hij voelt zich nog wel ziek, maar het gaat al stukken beter."
"Ik kan hem natuurlijk niet voordurend in de gaten houden en zijn zusje ook niet. Maar ik geloof hem wel op zijn woord, hij heeft langszaam de doseringen kleiner gemaakt en hij gebruikt nu niks meer. Alleen hij zegt dat de verlieding in de vakantie weer groot zal zijn, dat die daar bang voor is."
"Hmm tja.. hij heeft zijn ups and downs. Hij heeft zelf een paar keer gezegd dat het toch allemaal geen zin heeft. En dat de wereld zo een stuk beter is.. dan nuchter zijn. Weet af en toe niet wat ik van hem moet verwachten of wat ik moet geloven. Hoop dat die echt geminderd zoals die zegt, heb geen zin om weer een vriend weg te brengen."
"Dit jaar weer aanwezig.. heerlijk weertje erbij, de heerlijkste muziek... en whola een super dag kan niet wachten!!"
"Beetje late reactie, maar het was een hele zware en lastige periode met kerst, het is hem dan ook niet geluk om van de G af te blijven. Zijn ouders heeft die het gisteren verteld in wazige toestand, hoop dat het hem nou wel gaatlukken, hoop dat die het ook wil"
"Hallo.. Me beste vriend heeft gisteren toegegeven dat die niet meer zonder GHB kan. Als die niks op heeft gaat die rillen, voelt die zich ziek en krijgt paarse handen. Bij het gebruik van GHB drinkt die ook aardig veel. Hij neemt gemiddeld zo'n 12 buisjes per dag.. dus hij is nooit nuchter, nu heeft die gezegd dat die er mee wil stoppen maar het lukt hem niet. Hoe kan ik hem hier mee helpen, moet ik 1 van zijn ouders in lichten of wat.. Alvast bedankt voor de reacties. Gr. Diana"
"Ja idd weer eentje Weet niet zo goed hoe ik ermee om moet gaan. Maar wil hem helpen, hij verpest nu door dit alles echt alles om hem heen. Zijn werk, zijn vrienden, zijn familie enz. Dit is niet zijn eerste verslaving"