Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Welhallodaar zei: Miss J zei: Tja, je moet er wat voor over hebben he? Klik om te vergroten... ,,,,, ja maar het risico dat het fout gaat is gewoon te klein Klik om te vergroten... Wat ben jij een zeurkous zeg als je er niets voor over hebt moet je 't ook nie kope .."
"Re: L-Mack zei: Bollen, pillen en jappen in antwerpen Klik om te vergroten... Ja idd . Turnhout ook . Pillen, Bollen, Jappen, Snoep ."