Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik heb nu nog ELKE keer dat ik een pilletje op heb gehad dat ik heel er misselijk word als die inslaat, het ligt niet aan de pil want heb vaak verschillende en bij elke word ik misselijk, als ik dan naar de wc ga steek ik mijn vinger in mn keel en meestal hoef ik dan niet eens over te geven maar als ik een paar keer goed gekokt heb is de misselijk weg kan dit dat dit tusse mijn oren zit of heeft dit ergens anders mee te maken? ik eet van te voren wel gewoon, niet veel maar dat doe ik eigenlijk nooit! als t gevoel eenmaal weg is gaat die super lekker en kan k de hele avond doorgaan!! ook heb ik vaak dat als ik een halfje neem ik hem niet voel en naa 1 á 2 uur neem ik dan nog een halfje of nog een hele en dan klapt die ineens heel hard in! waar kan dit aan liggen??"
"denk toch dat je ghb in je drankje hebt gehad"
"ik zelf doe het al best lang maar alleen met grote feeste zoals - hardbass,qlimax,decibel,defqon,qbase,mysteryland ect. ect. het aantal verschild aan hoe sterk de pil is, heb meestal pille rond de 140 en neem dan eerst een halfje, als die is ingeslagen nog een halfje! ik kan daar meestal de hele avond/dag mee doen, zoniet neem ik nog een kwartje bij! weet wel waar je de pillen vandaan haalt en of ze getest zijn, er zit een hoop rotzooi bij! success en veel plezier als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel!"
"ik heb eens gehad dat ik ineens een leeuw in de bosjes zag ligge en er liep ook constant een hele brede man voor me met een grote tattoo op zijn rug (was er dus niet) behoorlijk iritant want hij liep de heletijd voor mijn voeten, ik wist echter wel dat dit allemaal nep was dus vond wel grappig allemaal, t enige wat niet zo grappig was is dat ik zelf even op een andere wereld was.. ik was naar huis aan t lopen met mijn vriend en was 'blijkbaar' heel hard aan het zingen maar je kon er niets van maken. wat ik mij nog herrinerde was dat mijn vriend ineens voor mij hing en mijn naam riep, op dat moment dacht ik HUH? waar was ik zojuist? was dus gewoon echt helemaal van de wereldd! heb nu al vaak gebruikt maar dat was de enigste keer dat dat gebeurde, heb het even nagezocht en t blijkt dat er in sommige pilletjes en stofje zit dat je laat hallicuneren, ook dit is te testen dus, weet alleen even niet meer hoe het stofje heette!"