Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"melisssa zei: @Janey @drieluik Hoe gaat het dan met de craving of de trek? Ik heb precies het gevoel dat dit nooit weggaat. Klik om te vergroten... Hee Melissa, Ik dacht ook zo altijd, dan wou ik stoppen maar toch kwam ik elke x in de verleiding om te blowen. Elke x fopte ik me zelf en ik baalde zo enorm van me eigen! Maar mijn lichaam kon er op een gegeven moment niet meer tegen. Ik had zo'n enorme pijnlijke stekende,druk op mijn borst, mijn hartslag was nog net geen 200! Die wiet maakte me lichaam gewoon kapot. Dit was mijn motivatie om te stoppen! Jij bent denk ik ook bang voor de afkickverschijnselen? De eerste paar dagen zijn altijd lastig, Je moet proberen om je daar overheen te zetten, en gewoon afleiding zoeken. Ik ging bijv: het hele huis schoonmaken, hondjes uitlaten, eten, naar de winkels gaan. Door dat je afleiding hebt vergeet je ff de verlangens naar een joint. Tenminste zo was het wel bij mij. Ik zal zeggen ga het proberen, en wees niet bang voor de afkickverschijnselen, het gaat je beter af dan je denkt. En geloof me iedereen kan stoppen, als je het niet probeerd kom je er nooit achter. Ik zit nu bijna op 1 maand met stoppen met blowen, en ik ben nog geen 1x in de verleiding gekomen om een joint te roken Terwijl me vriend enz gewoon langs me een joint roken. Ik vind het vooral nu heel erg stinken. En ik merk zoveel positieve veranderingen in mijn lichaam! En ik heb zeker nu al meer als €500 bespaard en dat voelt zeker goed! En ik heb zeker besloten om dan ook nooit meer een joint aan te raken! Ik leef veel fijner en gelukkiger zonder die ROTZOOI."
"Vind je wijn en koffie ook rotzooi? Als je dat de hele dag door gaat consumeren gaat je lichaam ook kapot. Ik dacht vroeger dat ik hartkloppingen kreeg van wiet, maar het lag eigenlijk aan mijn koffieverslaving. (dronk met periodes 10-15 kopjes, nu eindelijk geminderd tot 2 kopjes)[/QUOTE] Ik heb nooit koffie gedronken ik vind dat zo vies, en ik drink gelukkig ook geen alcohol. Dus dan blijft de enigste optie wiet over, waar ik hartkloppingen van kreeg enz. Maar ja iedereen reageert idd anders op wiet. Ik ken ook mensen die roken al 25 jaar wiet zonder problemen. Ik noem het nu idd rotzooi omdat het gewoon niet goed is voor me lichaam, ieder ze mening Maar ik ben gewoon blij dat ik er nu echt vanaf ben, en op maar een gezonder leven."
"melisssa zei: Hi iedereen, bedankt voor de woorden. Ondertussen nog steeds niet gestopt en hoe meer ik 'moet' stoppen hoe moeilijker het mij precies wordt. Ik zie wel wat er van komt. Mijn wiet is bijna op en ik hoop dan ook dat het hierbij zal blijven. Klik om te vergroten... als ik een vriendin van je was, had ik je zeker daar bij gesteund, het is alleen moeilijker via internet,om iemand daarin te steunen. Ik hoop dat het met onze woorden jou wat motiveert. Ik dacht dat het ook moeilijk zou zijn om te stoppen, maar het valt echt mee Melissa! Je moet streng voor je eigen zijn, als je echt wilt stoppen dan gaat jou dit zeker lukken. Als je het niet probeerd dan weet je ook niet hoe het voelt om zonder te leven. Misschien dat je bij de eerste paar dagen zwaar verlangt naar een joint, maar daar kom je echt wel overheen. Toen ik wou stoppen had ik nog 1 voorgedraaide joint over, maar die heb ik gewoon kapot gemaakt en linia direct in de prullenbak gegooid! En ik heb er daarna ook geen 1 meer aangeraakt. Rook je trouwens sigaretten? Zoja dan kan je die als afleiding pakken, zodat je toch wat nicotine binnenkrijgt."
"Vaper, Wat goed dat je nog steeds gestopt ben met wiet! Ik wil die doel ook gaan behalen en ik heb er alle vertrouwen in. Ik ben nu 1 maand en paar dagen gestopt. En ik ben nog steeds niet in de verleiding gekomen. Zelf heb ik veel afleiding genoeg, dus dat scheelt ook. Die gedachten om een joint te roken heb ik niet, zelfs niet als mijn vriend een joint langs me rookt. Soms denk ik was ik maar eerder gestopt, maar ja beter vroeg als laat!"
"Een goede vriend van mij rookte 15 jaar lang wiet zonder elke problemen. Tot dat hij een psyschose kreeg en daar is hij helaas in blijven zitten. Hij zit nu in een inrichting, en het is zo vreselijk om hem zo te zien, hij zal ook niet meer veranderen Ik zoek hem wel dagelijks op, omdat het toch een goede vriend van mij blijft, en hem niet in de steek wil laten. Wiet is leuk om te roken,maar je kan ook zien wat het met je kan doen. Ik wil niet zeggen dat het bij iedereen voor kan komen, maar zo zie je maar dat het wel sommige mensen treft."
"drieluik zei: #1maand Klik om te vergroten... En heb je al 1 gerookt? Of hedde nog steeds volgehouden?"
"Haha Oke netjes dat jij het bij 1 hebt gehouden. Ik zit nu op 1 maand en 2 weken, op na de 2 maanden De freetkicks blijf ik maar houden joh niet normaal, ik ben nu 3 kilo aangekomen. Misschien dat het nog weg gaat. Maar succes met weer stoppen voor 1 maand"
"2 maanden en 1 week gestopt!"
"Wieter zei: Netjess!! Knap hoor! Ik ga je nadoen over een tijdje (hoop ik). Is de zin in 'n jointje ook weg? Klik om te vergroten... Thanks! De zin in een joint is al een hele lange tijd weg bij mij. Als je over een tijdje gaat stoppen, succes alvast en let me know hoe het gaat met je, ben ik wel benieuwd naar."
"@Wieter Ik wil nooit meer blowen, want ik weet van me zelf als ik nu 1 joint ga roken, dat het een dagelijks ritueel gaat worden. Jaren geleden was ik 3 weken gestopt, ik wou toen 1 joint roken maar ik kwam weer in de dagelijks ritueel. Vandaar dat ik er nooit meer 1 wil aanraken. Wat goed dat jij je hebt aangemeld! Het is niet erg dat het niet in je eentje lukt, daarvoor heb je ook instanties die jou daarbij gaan helpen. En je moet zelf natuurlijk beetje sterk in je schoenen staan, maar met de hulp die jij gaat krijgen gaat het zeker lukken! Nogmaals ik wens je heel veel succes en het gaat zeker goed komen! En misschien een motivering het bespaart je heeeeel veel geld Ik heb nu zeker meer als €1000 bespaard in die 2 maanden! En ik heb er een leuke vakantie voorgeboekt, volgende maand zit ik met me witte billen in de Spaanse costa haha. Fijns avond!"