Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dames en heren! Zet 3 favoriete muziek nummers wat lekker valt in de space! Ik ben benieuwd wat jullie muziek smaak is en vooral bij een goede space XD en tijdens de Space welke drugs gebruiken jullie? Die van mij zijn: & ik gebruik buisjes (groen) Too far gone - piece wise, eloi el, pierre leck You get me - fella sleep High love - rayn, cloudseven, melina"
"StraatPiraat zei: Maar meestal pomp ik gewoon rustig hardcore of metal door. Qua gebruiken alles, liefst tegelijk Klik om te vergroten... Ahaha straks beland je in de andere wereld"
"Appelgebak zei: Hai. Ik heb veel deugs geprobeerd Ik me leven. En ook wel eens bad gegaan. Maar ik nam vandaag een snus voor t eerst en ik ben nog nooit zo bad gegaan als van snus. Ik had em maar 3 m'n in. En me vrienden gaan wel lekker. Iemand ook deze ervaring eerder gehad? Klik om te vergroten... Ik kan me helemaal inleven in je verhaal, de 1ste keer werd ik kots misselijk.. daarna ging het wel maar vind die spul echt zo troep! Ik kreeg meteen rare vlekken op me lichaam, tandvlees ontstoken en dagen misselijkheid.. ben meteen gestopt ook. Ik heb zelfs beelden van andere gezien hoe ze zijn geworden na de snus gebruik en geloof me je wilt zo echt niet eindigen 😩!"
"Hippie Langwaus zei: Je gaat eruit zien als een Zweed. 🤣 Klik om te vergroten... HAHAHAHA ðŸ˜"