Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik snap heel goed wat jij bedoelt. Blow nu al 5 jaar dagelijks 5 a 6 joints. Telkens als ik stop denk ik na een paar dagen โwaar doe ik het voor?โ Het leven wordt er niet perse leuker op zonder die joint.. heb ook niet echt een grote sociale kring en kan genieten van een joint op de bank. Als dat dan wegvalt.. maar goed verder geen tips ofzo want ben ondertussen weer begonnen.."
"Hoi iedereen. Ik wil binnenkort voor het eerst GHB gaan proberen. Eerder wel eens xtc, mdma, 2cb, 4fmp geprobeerd maar nog geen ervaring met GHB. Nu is het zo dat ik als Antidepressiva 20mg escitalopram en als slaapmiddel 7,5Mg Zoplican. Daarnaast blow ik dagelijks. Kan dit samen?! Of ik kan ik me ad & slaapmiddel beter die dag niet slikken mocht ik in de avond aan de G gaan? ik hoop dat iemand mij kan adviseren!! Groetjes"
"Dank voor reacties!"
"CuriousExplorer zei: Zopiclone en Zolpidem zijn al zeker geen " zware pijnstillers noch zware nachtmedicitaie " ook ๐ ... Klik om te vergroten... Waarom is zolpidem geen zware nacht/slaap medicatie?"
"joetsie zei: Ik keek even wat het was.Tis een narcose!Zou het niet doen.Ik neb er geen ervaring mee ,slik zelf a.d en lorazepam en zoplicon Klik om te vergroten... Narcose? Bedoel je daarmee GHB"
"KlaasVaak zei: Neem je elke dag zopiclon? Klik om te vergroten... Ja dagelijks tot dat de bijwerking van de escitalopram weer over zijn. (Het niet kunnen inslapen/slapeloosheid)"