Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heyhey, Ik vroeg me af of hier mensen zitten die ook regelmatig naar drum n bass feestjes gaan en die het leuk lijken om te meeten. het leek me eventueel een leuk idee om iets van een groepsapp aan te maken. Ik ga zelf heel regelmatig naar feestjes en ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Zijn er mensen geintereseerd? Verwijderen Aanpassen"
"Nice! Is het lang geleden dat je naar een feestje bent geweest? Ja ik ga naar blackout ik heb trouwens nog geen groepsapp , ik wou der een maken als er genoeg mensen geintereseert waren"
"Oh toch al een tijdje niet meer dus. Oeeh liquicity , ik ga dit jaar naar het zomerfestival😍"
"Utrecht is leuk! K woon zelf in venlo :/ wel nice dat je het uitgaan weer wil op pakken hahah. Hoe oud ben je dan eigenlijk? Oeh ik hoorde dat blackout was uitverkocht, maar er zal vast wel iets op ticketswap staan."
"Je bent idd nog zat hahah!!"
"Nice, en mee de leeftijd hoort niks uit te maken idd! Zolang je maar plezier hebt"