Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn eerste ervaring was ook echt G.E.W.E.L.D.I.G.. Was ook de High Hawaiian dan 15 Gram, een vriend (L)van mij 7 gram. We begonnen om 9 uur sochtends op lege maag. We Gingen een stukje lopen in een klein natuurgebied om ze in te nemen. Eenmaal ingenomen afwachten.... 20 min. Begon het in 1X in te kikken. Ik zei tegen mijn vriend (L) ooh SHIT het begint te werken. Ik keek in de lucht en zag INEENS een Regenboog tevoorschijn komen. Met een gek geluidje erbij... NIET NORMAAL GEK! En ik begon te trippen als een Gek. Telkens als ik mijn ogen open en dicht deed veranderede de kleur (alsof er overal een filter over zat). Super leuk! Half uurtje later ging ik rustig op edn bankje zitten en staarde ik naar een pad in een park ongeveer voor 20 sec. En het pad begon Opeens te veranderen naar een mini snelweg (Helaas zonder autos) ik vondt het te geweldig en kon niet meer wegkijken voor de komende 15 minuten. Trip ging komende 7 uur nog wel door, en heb er onwijs veel van genoten. Alleen vindt ik het nadeel van overdag gebruiken minder omdat ik veel mensen tegen kwam die mij kende en met mij begonnen te praten, maar ik kon gewoon niks verwerken wat zei zijden. Ik had het idee alsof ik als gek verklaard werd bij hun. Uiteindelijk heeft mijn vriend (L) ervoor gezorgd dat ze weg gingen. Dat is dus het minder van mij trip. Maar ik zal het nog zeker een x doen, en deze x in het donker.... heeft er iemand ervaring hiermee? Xx"