Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Climax is toch nog een redelijk groot feest?, dus ik vermoed dat er wel wat conrole zal zijn?"
"http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_557979.html Vandaag las ik dat hij waarschijnlijk onder invloed en toxicologisch onderzoek moet uitwijzen wat Ik hoop echt dattie geen paddo's had gegeten"
"Dat moet dan wel een shit situatie zijn,vooral als ze u als minderjarig(veronderstel ik) uit een klas komen halen"
"Niet teveel mengen"
"Op men 14,me eerst echt ''feestje'',georganiseerd door de school(hoedjes of 100-dagen fuif voor sommige onder jullie) Had iets van 15-17 pinten op(ik had daarvoor wel eerst naar een spaghettiavond geweest)i en was een van me eerste keren dat ik bier dronken(daarvoor alleen maar es een slokje)--->De busrit en wandeling naar huis weet ik niet meer en thuis heel de pot onder gekost, was een ranzig goedje met die spaghetti Mja,kheb eruit geleerd,nu drink ik met mate , ondertussen maar 1 keer heeeel zwaar zat geweest van sterke drank die ik ondertussen bijna nooit meer drink,probeer ik toch doest the trick for me"
"Je zal waarschijnlijk zo van de kaart zijn of het zo vet vinden dat je aan honger niet meer denk,maar als ze dan toch afkomen met eten kun je wel serieus wat binnen schrokken,vooral als je dan ook nog eens geblowd hebt,dit is toch het geval bij mij op paddo's"
"teebo zei: ik zou echt je niet aanraden om LSD te pakken zonder dat je een knusse thuisbasis hebt. ik heb het al eens gedaan en na een uur of 6 begon ik toch wel te verlangen naar een warme en droge plek, een knusse zetel en een deftige geluidsinstallatie. gelukkig konden we crashen in een kot van iemand waar wat zetels staan enzo. LSD is zeer uitputtend (vooral de eerste keer) en na een uur of 6-8 heb je het buiten wel gezien, geloof mij. het kan zijn dat ik een trunt ben, maar ik heb toch graag wat luxe bij het trippen en krijg het zeer rap koud. als jij en je vrienden tegen een stootje kunnen, en het is mooi droog weer dan is het wel doenbaar. zoniet raad ik het af. Klik om te vergroten... Ja fuck man!dat kan ik beamen,gisteren heb ik me eerste keer LSD gedaan,halve maya op een festival. Uiteindelijk heb ik de taxi genomen zodat ik terug naar mijn warm nest kon report zal mss later volgen"
"jcp zei: Omdat moraalridders niet denken in lsd wiet of paddo's. zij hebben een verzamelnaam: drugs, en alle drugs zijn slecht voor je, dus mag niemand het gebruiken. Zie quote van Timothy Leary in mijn onderschrift Klik om te vergroten... http://www.youtube.com/watch?v=BNbExvU42q4 Dit zegt hij op het einde van een aflevering Die aflevering is echt geniaal"
"CyberMonkey zei: Lollig "Mijn tanden zitten los in me mond en smaken vet lekker" -> hilarisch Enkel dat over die gesloopte modem en computerkast vind ik wat, euh, raar. Zijn die echt kapot of dacht je dat maar? Klik om te vergroten... Kan ik wel inkomen,wanneer je tript voel je meestal niet meer je tanden en dan vraag je jezelf af zitten die nu los ofwa? en dan ga je erover met je tong en weet je dat je save zit Maar ik ben wel nog altijd genoeg bij bewustzijn om te weten dat kauwen op je tanden niet gezond kan zijn"
"1/3 tot 2/3 van een halve gram MDMA"