Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kangaroe zei: de ammonia, daar krijg je last van. als ik het nog een keer "kook"met water dan blijft er meestal maar verdomd weinig van over, doe ik iets verkeerd ????? let me know Klik om te vergroten... Je het ook niet hoort na te koken dat verliest sterkte en gewichr je hebt goeie en slechte coke. Zou gewoon een andere leverancier opzoeken denk dat je daar veel meer aan hebt"