Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MyLittlePonyPack zei: Maar bij recensies zie je sowieso vaak vooral de negatieve verhalen en niet de positieve. Wat staat er zoal dan? Als het alleen maar slechter en slechter gaat zul je toch een keer een keus moeten maken. Klik om te vergroten... Zie bijlage dit staat er. Als dit zo doorgaat loopt het helemaal verkeerd af. Ik heb zoveel paniek en angst dat ik weer aan de drugs zit de derde dag op rij om de paniek en onrust te dempen. Maandag komt de huisarts bij me langs, want dit kan zo echt niet langer, anders loopt het helemaal verkeerd af. Heb suïcidale gedachtes, kom niet meer buiten. Ik zit nu echt rock bottom. Het probleem is de angst/depressie in combinatie met de verslaving. Ik hoop dat er een instantie is die beide kan behandelen. Daarnaast slik ik ook benzos. Heb afgelopen zomer in een kliniek gezeten waar ze de benzos in 1 week gingen afbouwen. Dat kon echt niet. Werd daar nog angstiger van. Als het je niet aanstaat dan ga je toch weg zeiden ze. Ik zal de naam van de kliniek maar niet noemen hier. Ben daar na een wee weggegaan omdat ik het niet volhield. Maar ik hoop echt dat ik nu wel een keer bij een goede instantie terecht kom. Bijvoorkeur in Nederland, want mijn Engels is niet heel goed. 🙏"
"LucidLucy zei: Ik heb zelf destijds mijn benzo's thuis alvast afgebouwd met een slow taper volgens Ashton. Ik wist dat ze in de detox anders waarschijnlijk snel wilden taperen. Dat was voor mij wel een uitkomst. Was wel een gedoe om dat geregeld te krijgen, want de huisarts wilde er eigenlijk niet aan beginnen. Die vond dat een taak voor een verslavingsarts of psychiater. Maar omdat mijn behandeling nog niet gestart was, had ik die nog niet. Uiteindelijk durfde mijn waarnemend huisarts het wel aan met een schema èn wekelijkse controle + dat mijn moeder de medicatie in beheer hield. Toen heeft ze me diazepam voorgeschreven zodat ik daarmee kon afbouwen. Ik denk dat er weinig instanties zijn die ècht langzaam afbouwen. Misschien dat @Raver daar tips voor heeft. Klik om te vergroten... En welke kliniek heb je gezeten?"
"MDMAutist zei: Lastig. Als je al zo lang kampt met angst en depressie Het is daar een hele mooie omgeving 🥰 Met veel geschiedenis omtrent WO2(Slag om Arnhem). En je kunt daar prachtig wandelen. Maar daar heb je misschien niets aan 😝 Als je al 2,5 jaar angst en depressie hebt,.dan zou ik toch voor afkicken gaan en instellen op een SSRI(passend bij jouw DNA profiel). Het instellen op een SSRI duurt meestal minimaal 4/8 weken. En langer om echt stabiel te werken. Het kan je leven echt in positieve zin veranderen. Ondanks de bijwerkingen. Voor een lichte depressie zou ik niet voor een SSRI kiezen. Als ik lees hoe je je nu voelt, dan kan het alleen maar een win win situatie zijn 🤗 Het beste gewenst en je mag me altijd een PB sturen! Klik om te vergroten... Ik heb al 2 keer een ssri geprobeerd met helaas zonder resultaat."
"_shikantaza zei: Voor zover ik weet zijn alle klinieken rookvrij tegenwoordig. Probeer eens te denken in mogelijkheden, in plaats van bij iedere suggestie van de forummers hier met de onmogelijkheden te komen. Klik om te vergroten... Ja dat is allemaal wel mooi gezegd. Maar ik moet van mijn benzos af, en van mijn verslaving van drugs. Als daar ook nog bij komt kijken dat ik moet stoppen met roken dan hou ik dat echt niet vol. Dat weet ik nu al sorry."
"Neo-Shulginist zei: Ik ken genoeg mensen die dit ook zeiden, voelden, en dachten, en een paar weken later moesten lachen omdat ze zich veel beter voelden en daardoor eigenlijk niets liever meer wilden dan zo doorgaan. Het is een beetje een cliché, ik weet het. Sorry daarvoor. Maar het is wel waar en ik gun je dat gevoel ook. Daarvoor is het nu even belangrijk dat je gaat stoppen met benzo's en 3-MMC en dat je verder de bereidheid hebt om alles te doen om dat voor elkaar te krijgen. Dus ook stoppen met roken als de behandelaars denken dat daardoor de kans groter is dat je het gaat volhouden. Klik om te vergroten... Ik weet nu al dat dat echt niet gaat lukken helaas als ik ook moet stoppen met roken. Dan ben ik binnen een week weer thuis."
"Ik vind het echt ongelofelijk dat we in een land als Nederland bijna geen enkele kliniek hebben die dubbeldiagnose aanbied. Heb uren en uren afgestruind maar kan amper wat vinden. Alleen U-center. Echter is daar de wachttijd 10 weken. ik heb echt met spoed hulp nodig want anders loopt het verkeerd af, dat weet ik nu al. Dan wellicht toch naar Thailand naar Siam Rehab. Daar kun je op korte termijn wel terecht. En ja ik weet het. Ik heb bepaalde voorkeuren zoals een eigen kamer en een instelling waar je ook mag roken."
"Ik lees op de website dat ze zowel de verslaving aanpakken alsmede de onderliggende problematiek. Heeft iemand ervaring met deze kliniek? Of gehoord van anderen? ik hoor het graag!"
"_shikantaza zei: Dat is toch die kliniek in Z-Limburg met eigen bijdrage van 5000? Ik zou lekker doorzoeken en het geld in je zak houden. Klik om te vergroten... Jij nog suggesties?"
"Hallo mensen, ik kamp nu al 2,5 jaar met een angststoornis en depressie. Om dit te onderdrukken ben ik 3mmc gaan gebruiken. Ik ben er achtergekomen na veel research op internet dat klinieken zich voornamelijk richten alleen op verslaving en minder op de onderliggende problemen zoals angsten in mijn geval. Hebben jullie adviezen welke klinieken hier wel in gespecialiseerd zijn? Graag door ervaringen etc. Mag ook een buitenlandse kliniek zijn."
"Damius zei: Vervelend man. Als ik zo vrij mag zijn, hoeveel 3mmc gebruik je momenteel? Klik om te vergroten... Ongeveer 6 gram per week."