Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mede-kwekers, Ik heb schimmel op mijn lieve babies (Growkit Jupiter - Space Shrooms) zitten en vraag me af of ik ze nog veilig kan consumeren, of dat ik ze met het badwater weg moet gooien... Is er hier iemand die verstand heeft van schimmelsoorten en mij dit kan vertellen? Na een beetje speurwerk denk ik dat het Spinrag schimmel is, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Ik heb een aantal foto's gemaakt voor jullie: http://tinyimg.io/i/x9tC5pZ.jpg http://tinyimg.io/i/WWG5z2o.jpg http://tinyimg.io/i/luRbzdr.jpg http://tinyimg.io/i/96y0924.jpg http://tinyimg.io/i/ijOnUiA.jpg Alvast bedankt!"
"Psychedelibee zei: Ziet er goed uit! Beetje klein kweek setje alleen, lijkt het. Klik om te vergroten... Ja klopt. Ik wilde beginnen met een simpele kleine om het te 'leren'. Daarnaast is het voor microdosing dus heb ook niet zo heel veel nodig."
"Bedankt voor al jullie reacties!"
"שמש zei: Volgende keer de schimmels lekker aflikken. Zonde van weggooien! Klik om te vergroten... Lijkt me toch niet heel prettig."