Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedeavond mede drugsforum leden, Mijn eerste post hier (lees al wel een aantal jaar mee). Mijn vraag aan de mede cocaine gebruikers is: Wat vinden jullie van een ploffie roken? verspilling? of de korte maar intense rush waard? Ik weet dat de sosa grotendeels verloren gaat omdat de temperatuur niet hoog genoeg is. Maar toch wordt er tijdens het roken wel genoeg verbrand(opgenomen) om een redelijke rush te krijgen. Ikzelf vind dat het het beste werkt als je het in een rijstevloeitje mengt met shag gruis, en dat continue bijbranden met een aansteker of zippo. Nu denken jullie natuurlijk.... Pak een pijpje maar dat bedoel ik niet. Echt alleen jullie mening erover als het in een sigaret zit of een sjekkie. (en geen basecoke) Groetjes Inhume"