Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal Zoals de titel al aangeeft ben ik aan het stoppen met alprazolam na iets meer dan een jaar gebruik. Tot een tijdje terug nam ik 3x0.5 mg per dag en soms wat meer. Nu ben ik sinds geruime tijd aan het afbouwen en zit ik nu nog op 2x een halve van 0.25 mg per dag. Ik vroeg mij af of het mag om dit nu ineens te stoppen of ga ik daarvan nog ontwenningsverschijnselen hebben? Waarvan heb ik last gehad tijdens het stoppen: misselijkheid, onwennig gevoel, slapeloosheid, hoofdpijn. Slapeloosheid kan ik wel mee om door te minderen met alprazolam ben ik toch overdag veel actiever. Vooral het opnieuw opsteken van angsten is wat mij wat afschrikt. Grts"