Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Peertjebeertje zei: Hi allemaal, na een aantal uur op het forum te hebben gelezen heb ik toch besloten dit bericht je plaatsen met de hoop dat ervaren ex of gebruikers hier mij bij kunnen helpen. Momenteel heb ik een terugval in ghb gebruik de terugval is nu ongeveer 6 weken bezig waarbij het begon met in het weekend weer gebruiken naar dagelijks. Ik heb 1 jaar geleden precies hetzelfde gehad alleen over een langere periode toen ben ik afgekickt met benzo’s met behulp op afstand van Jellinek ( tema en lora waardoor ik erna ook van de benzo’s moest afkicken. Momenteel zit ik op ongeveer 15 ml / 20 ml per dag iname ongeveer 4ml per keer soms minder. Toppiek is 5ml geweest per keer en probeerde echt alleen te nemen als ik krampen ervaarde en een mentaal wanhopige toestand. Wat me erg angstig maakt is dat ik de laatste dagen in een slaaptoestand kom waarin alles echt lijkt en ik in paniek bijkom en dan weer wegzak tot ik volledig wakker schrik met extreme angsten. In m’n droom (toestand) zijn er bijvoorbeeld mensen in mijn huis en gebeuren er dingen en de beelden zijn hetzelfde zoals mijn huis en eruit ziet waardoor mijn hersenen denken dat het echte situaties zijn. Zojuist bij mijn theapeut alles opgebiecht en bijna alles door de wc gespoeld op 20 ml na en de dealer diazepam 5 strips en 1 strip baclo laten bezorgen. Mijn vraag aan jullie is een voorbeeld van een afbouw schema met bovenstaande pillen, ik kan momenteel niet echt helder nadenken door alle emoties, extreem slaap tekort en angsten. mijn beste vriend is ook ingelicht en die komt vanaf vandaag een week bij mij slapen om het temonitoren. Ik ben een dame van 31 jaar en weeg 75 kilo weet niet of dit behulpzaam is. Alvast erg bedankt voor jullie reacties.. wil echt van deze teringzooi af en ben enorm boos en verdrietig dat ik het zover heb laten komen. Graag alleen advies over het schema bezorgdheid wordt uiteraard gewaardeerd. Klik om te vergroten... Dag dame . Ik wil je even wijzen op het stukje ( ik spreek uit ervaring ) dat je waarschijnlijk door gebruik van ghb en een combinatie van weinig slaap en stress , slaapverlamming hebt gecreeerd . Probeer hier even het een en ander over op te zoeken misschien helpt je dit . Voor de rest ben ik afgebouwd van 3ml per (2,5 uur) 1 dag later 2,5 ml per keer (2,5 uur ) 1 dag later 2 ml enzovoort tot je op 1 ml zit en dan pak je om 4 uur in de middag je laatste 1 ml en pak je om 8 uur savonds 5 mg diazepam deze herhaal je elk 12 uur met 5 mg en toen was ik er naar 2 dagen vanaf Ik gebruikte dagelijks 40 ml ghb ben nu meer als 1 jaar clean ( zo snel je er lichamelijk vanaf bent moet je alleen sterk worden om het geestelijk ook vol te houden ) als ik de drang krijg denk ik alleen maar aan het afkicken en de ellende en het machteloze gevoel van een verslaving hebben dan verdwijnen de gedachten heel snel 🙂"
"Ik wens je heel veel succes !"
"@Peertjebeertje hoe gaat het nu met je ? Al een stapje verder en heb je nog een slaapverlamming Gehad?"