Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik nam voor mn eerste keer ook een halfje. Weet je tenminste wat je te wachten staat en sta je niet opeens superstrak (hoewel ik dat het leukst vind) als je rustig wilt beginnen altijd een halfje. Ik adviseer mensen die net beginnen altijd een halfje aan, is al spacend genoeg vind ik. Maar daarna vaak genoeg een hele gedaan hoor, daar niet van, van een heineken heb ik na een paar pillen heel m'n onderlip kapot gebeten."
"Verschilt inderdaad per persoon. Ik denk dat het een oppepper kan geven maar de day after kan je je mischien wel rotter voelen dan eerst. Een chille avond loop je natuurlijk niet graag mis, vooral in die tijden.. Mja het ligt allemaal aan de persoon denk ik."
"Hahaha ik herken mezelf in je.. Het doet me denken aan een tijdje terug. Echt geweldig, het is leuk om te lezen dat je een leuke avond hebt gehad! Mijn vriend zat ook de hele tijd met z'n been te shaken, elk moment dacht ik dat hij in elkaar zou zakken. Ik had toevallig ook tijdens een xtc trip een vogel die opeens paars bleek te zijn.. Wel weird om het zo in je post terug te lezen. En die straatlantaarns indd."
"'Het is helemaal mooi geweest.. ' Ghehe zo begon ik ook met stoppen! Ik heb ondertussen ook al 4 maanden geen xtc meer gedaan, ik had onrustige nachten en ik kon me totaal niet concentreren, en dit had dus nadelige gevolgen voor mijn schoolprestaties. Gelukkig heb ik de verleiding kunnen weerstaan en kan ik er in december weer tegenaan als ik alle schooltroep achter de rug heb. Ik voel me trouwens ook veel beter, soms als ik het forum doorlees is er stiekem wel een verlangen om het weer te doen maar ik heb ontdekt dat ik mezelf goed kan beheersen. Gelukkig maar.. In iedergeval veel succes !"