Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey. Ik ben dus de laatstelijk heel erg na aan het denken om wiet te kopen en roken. Ik heb nog nooit iets gerookt, dus ik ben heel nieuw. Ik weet niet hoe ik aan wieri of assi moet komen, omdat ik pas bijna 16 ben . Ik heb net een redelijke depressie achter de rug, maar ik wil gewoon eens even proberen om te chillen. Ik heb niet echt iemand om mee te roken (behalve mijn neven, die bij de tijd dat ik 16 word al beide over de 18 zijn). Ik ben ook een beetje "socially awkward", en weet dus niet waar ik een dealer kan vinden en ben bang dat ik uit een coffeeshop wordt geflikkerd. Ik ben 1.95 en redelijk slank, dus weet niet of ik daar iemand mee voor de gek kan houden. Hopelijk hebben jullie wat tips voor mij."
"Wow dat was snel. Bedankt voor jullie tips. Ik zal kijken wat ik ermee doe. Ik wil t sos niet op een constante basis doen. Miss eens met mijn neven in februari (wanneer ik ze weer zie)"
"En nee ik ga natuurlijk geen ID vervalsen. Ik ben geen slecht iemand. Juist een goed iemand die soms even iets wilt uitproberen"
"ok is jod. Toch bedankt voor al jullie advies"
"ja. Ik zie wel waar het leven allemaal heen gaat en mij meesleept. T zal toch allemaal wel goedkomen"