Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja het is ook troep. Voelde me niks anders als een zombie en nu dat ik minder heb,dan heel agressief dan zooo prikkelbaar dan weer alleen maar huilen. Dan weer zo een heftige impulsen dat ik op autobaan beland of me ga snyden. Ik vraag me af waar dit gaat eindigen. Nu heb ik weer zo een dag kan ik niks anders als janken,gisteren was ik nog zo agressief"
"Nou ja zeg met de seroquel mag ik niet eens afbouwen en de lorezapam met een half tablet dat een hele maand dan weer een halve tablet.Dat duurt me te lang hoor.En seroquel wil hij op de 800 laten voorlopig Ik denk dat ik toch ga doorzetten op eigen houtje hoor.Dan maar kijken of het me lukt."
"Hoi hoi ik ben nieuw hier. Maar ik heb een vraag. Ik ben zelf begonnen met afbouwen van mijn medicatie omdat ik echt nog maar leefde als een zombie Ik had seroquel 800 mg die heb ik gehalveerd tot 400 mg efexor heb ik nog op 175 staan en dan lorezapam ik slikte 3 soms wel meer van die van 2.5 mg Daar slik ik nu nog maar 1 van Kan dat mijn woede aanvallen verklaren impulsen drang om te snyden enzo. Nu heb ik hier nog 20 lorezapams over stel ik zou die in een impuls nemen gebeurt er dan niks? Want dood wil ik niet. Sorry dat ik hier post maar ik weet het anders niet meer Voel nou zo een woede na mezelf ma ook na andere. De klacthten voor dat ik met de medicatie begonnen was komen were terug. Autobaan lopen (vluchtstrook)dit doe ik uit een bep drang snyden kortom hoe moet het nou verder want weer toegeven aan meer tabletten ne edat wil ik niet"
"Ja daar ga ik niet over liegen. Ik had moeten wachten volgens mijn psychiater,maar heb wel aangegeven dat ik ga afbouwen Ikleef als een zombie kom pas na 1100 mijn bed uit. En nu kan ik deeltydbehandeling gaan volgen is intensief maar moet me dan wel concentreren,vandaar dat ik het nu rap wil. Ik zal morgen zeker een telefoontje krijgen van psychiater en hijz al er niet blij mee zijn. Maar ja geef ik nu toe kom ik er nooit van af he. Ikz eg niet dat ik met alles wil stoppen. De lorezapam wel maar seroquel en efexor in een lagere dosering maar ja die impulse en zo daar weet ik niet mee om te gaan."
"Ja dat is me nu wel duidelijk,voel me totaal niet goed Maar ik heb net telefoon gehad.Ik moet echt de gewone dosering en woensdag zou ik een afbouw schema krijgen. pffff kan ik nu ook niks alleen"