Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als ik naar een feestje gaat en ik ga met de auto gebruik ik uiteraard het liefste gewoon niet, maar als het dan bijvoorbeeld het vetste feest van het jaar word en tja wil toch wat gebruiken, dan zeg ik tegen een ieder die bij mij in de auto zit ook altijd reken der maar niet op dat je overdag nog thuis kom ik slaap eerst in de auto een paar uurtjes voordat we gaan want anders wordt het levens gevaarlijk maar uiteraard nog steeds bij voorkeur niet rijden of nuchter blijven."