Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een vraag en word een beetje paranoide. Mn gehemelte is achterin zacht en heb het gevoel dat dat eerst niet zo was. Is dit een teken van iets of is het normaal wat op deze foto te zien is? Sorry als het een domme vraag is!"
"Tekzor668 zei: Psychedelibee zei: Ik weet niet of je nog steeds aan de speed zit? Zo ja, dan wordt het denk tijd om er mee te kappen en te gaan slapen. Paranoia is vaak een teken dat je het een beetje te bond hebt gemaakt. Als je niet meer aan speed zit is het misschien een idee om een afspraak bij de huisarts te maken als je je echt zorgen maakt. Klik om te vergroten... TS (1ste bericht) vermeld toch niet dat hij speed neemt of kennen jullie elkaar? Klik om te vergroten... Zat wel aan de speed aangezien ik het hieronder heb geplaatst haha . Maar ik heb het gevoel dat als ik met mijn tong naar het zachte deel van mn gehemelte gaat dat ik een stukje mis."