Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedemiddag, ik zal me even voorstellen...ik heb de naam Iemandsland gebruikt omdat ik mijn eigen naam niet wil gebruiken en ik altijd wel iemand ben binnen de verschillende werelden waarin ik leef. De ghb en de normale maatschappelijke gewenste wereld. Vanaf 2002 ben ik in aanraking gekomen met GHB. Na het lezen van alle verhalen op deze forum, heb ik besloten me voor het eerst aan te melden. Lees alleen maar herkenbare verhalen en alleen dat al doet me beseffen dat ik wel een probleem heb. Laten we eerlijk zijn dat je het altijd wel 'goed' weet te praten voor jezelf want anderen zijn of hebben het veel erger. Ga niet direct een heel levensverhaal plaatsen maar wil elke dag graag een stukje plaatsen om te praten. Feedback te krijgen in alle vormen zodat ik ermee bezig ga en blijf om weer een poging 'afkicken' onder controle te krijgen. Na een week weer flink bezig te zijn geweest. Allerlei 'sociale beloftes' heb gedaan moet ik er vandaag aan geloven. Bad aangezet en uitzweten om straks te gaan trainen om nog meer zure zweetluchten te produceren en vervolgens cold turkey naar huis te gaan."
"Goedenavond, ik zal me even voorstellen... Ik heb de naam Iemandsland gebruikt omdat ik mijn eigen naam niet wil gebruiken. Sinds 2002 ben ik in aanraking gekomen met Ghb en ondanks dat ik de zware periodes wel heb gehad, blijf ik verslaafd. Het lezen van de verhalen hier zorgt voor veel herkenning in positieve en negatieve gevolgen. Ik zal niet direct beginnen met een levensverhaal, maar dit is de eerste keer dat ik een forum opzoek om te kijken welke ervaring ghb met mensen werkelijk doet. Het is simpelweg een nare verslaving. Rond de kerstdagen dacht ik wel een nipje te kunnen nemen en voordat ik het wist zat ik al op 75ml per dag want ik hoefde niet te werken. Je toont ineens socialer gedrag en dan gaat het mis. Onzinnige gesprekken, alles leuk vinden tot het einde van vakantie nadert. Ik stelde het doel om donderdag de laatste te nemen. Dat werd vrijdag, dat werd vandaag. Vanmiddag ben ik naar de sportschool geweest om in de sauna de zure lucht uit te zweten, lig nu in dikke kleding met thee bij een vriendin op de bank om simpelweg niet door te kunnen gaan vanavond. Boos op het gebruik ben ik niet. Boos op mezelf zeker want hoe je het ook klein praat, het stoppen blijft altijd een strijd en het glipt er met nippen doorheen. Ik wil graag elke dag een stuk hier lezen en plaatsen naar aanleiding van feedback, in alle soorten met de hoop de geestelijke strijd tegen te gaan."
"Zwijgrecht zei: Goed bezig strijder, paar dagen door de hele zure appel heen. Je zwelgt iig niet in zelfmedelijden, ga zo door Klik om te vergroten... Dank je wel Zwijgrecht zelfmedelijden hebben heeft geen zin. Ik doe het zelf dus dan moet je de consequenties ook erbij nemen. Gelukkig maar 1x wakker geworden vannacht, ijskoud vh zweten. Schoon T-shirt aan en weer gaan liggen. Echt slapen was er niet bij, maar ik voel me wel uitgeruster dan de rest van de week met spul op. Het lijkt allemaal zo fijn en leuk als je het neemt, totdat het over is. Vandaag ga ik mezelf ook bezig houden zodat ik hopelijk vanavond beter slaap om morgen weer te gaan werken. Nu al zin in, hoe vreemd dat ook mag klinken."
"Zwijgrecht zei: Shirt aan in bed helpt wel inderdaad die kan je snel uittrekken, en voor de 1e ronde slapen ff 2 of drie handdoeken op je bed, zodat als je dan wakker wordt zeiknat je alles eraf kan gooien, sigaretje roken en weer wat uurtjes eraan vast kan plakken En een molton kopen voor op je matras. Deze geintjes hebben me 2 matrassen gekost Klik om te vergroten... Precies! Goede beddengoed is belangrijk en een oud T-shirt ook. Die gooi je weer in de kookwas om de lucht eraf te krijgen. Idd, warm drinken, sigaret en gelijk weer liggen. Het is toch belachelijk eigenlijk wat voor taken erbij komen kijken als je stopt. Als je neemt dan zijn al die taken niet aan de orde .. Nemen, roken ontzettend veel, nemen, bellen, appen. In de winkels van alles wat onzinnig is kopen en vooral slecht eten... En toch blijven doorgaan"
"Afgelopen zaterdag begon het moment dat ik moest stoppen, nadat ik weer teveel had genomen. Zaterdagavond en nacht uitzweten, slecht slapen. Zondag net zo'n brakke dag. Ben bewust dingen gaan ondernemen om maar niet toe te geven aan het slappe gevoel. Het was best een strijd. Het was wel de eerste dag dat ik weer fatsoenlijk ging eten en veel hete thee heb gedronken. Ik hoopte op een goede nachtrust omdat ik weer moest werken. Het slapen ging nog niet goed, maar kwam wel redelijk uitgerust op het werk. Op de vraag hoe mijn vakantie was antwoordde ik: ziek geweest en nog een beetje. Dat liegen eromheen doet me meer dan het innemen. Je denkt er niet zo bij na, maar dat komt er op een gegeven moment echt bij. Verzwijgen, schaamte. De zure lucht om je heen en de vieze smaken. Vannacht goed geslapen en word wat helderder in mijn kop. Dat vind ik zo'n fijn gevoel. Als je daar nou verslaafd aan kon worden zou het toch allemaal een stuk beter zijn en goedkoper."
"Hoi, ik lees interessante verhalen en ook verschillende methodes om vooral van de g af te blijven. Zelf heb ik ooit Lyrica moeten innemen voor rugklachten en dat kon niet samen met g waardoor ik zo van de g af kon blijven. De klachten die ik toen lichamelijk had zorgden er ook voor dat ik er totaal geen behoefte aan had. Gisteren een productieve dag gehad, voelde me goed en fris, maar het sluipte alweer door mijn hoofd toen ik thuis kwam. Het strijden van wel/niet wat nemen begint nu alweer. De strijd heb ik overwonnen door mezelf bezig te houden en op tijd naar bed te gaan. Het heeft lang geduurd voordat ik eindelijk in slaap viel en heb een korte nacht gehad. Onrustig, maar toch niets genomen. Ik hoop dit zo door te kunnen zetten en ook voor alle anderen die de strijd lichamelijk of geestelijk proberen te overwinnen. Elke dag is er 1... Geen hoge doelen want met kleine stappen kom ik verder .."